Temiz n70 siyah kasa oyun tema ve program yüklü..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ERKAN_006

ERKAN_006

Üye
    Konu Sahibi
Temiz n70 siyah kasa oyun tema ve program yüklü..
MERHABA ARKADAŞLAR ELİMDE UZUN ZAMANDIR KULLANDIĞIM N70 TELEFONUM VAR 50 YE YAKIN JAWA OYUN ,ZİL SESLERİ Bİ SÜRÜ TEMA VE AKLINIZA GELEMEYECEK KADAR PROGRAM YÜKLÜ DÜŞÜNEN OLURSA İPHONE 2 GB TABİ KOPYA OLMAYACAK CİHAZ ORJ. OLACAK VEYA NOKİANIN WLAN LI HERHANGİ BİR TELEFONUYLA TAKAS DÜŞÜNEBİLİRİM İLGİLENEN ARKADAŞLAR VARSA MAİLLERİNİZİ BEKLERİM. ANKARA İÇİ TAKAS VEYA SATIŞ OLUR. ANKARA DIŞINA DÜŞÜNMÜYORUMM..
[email protected]. mail adresim...
 


djsalih91

djsalih91

Üye
ankara dışındanım 100 tl verim :oke:
 
ERKAN_006

ERKAN_006

Üye
    Konu Sahibi
Ankara dışı düşünmüyorum arkadaşım. Ve de fıyatta o kadar az degıl telefonum temız vede sorunsuzdur..
 
djsalih91

djsalih91

Üye
ok 120 oldu son fiyat sen tamam de ben seni bulurum :oke:
 

sonerekinci06

Üye
bende 5130 xpress music var 1 aylık cihaz takasa girelim bende ankdayım msnm [email protected] ekle konuşalım
 
ERKAN_006

ERKAN_006

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim 5130 xpress music piyasada ikinci eli 150-200 arasından sıfırları 260-270 arası ve telefonda Wlan yokmus ama yinede düşünürsen 50 lira üste veririm benim N70 in üstüne tabi uyarsa elden teslim yaparız...Ankara içi..

--------------- Ekleme ---------------

ok 120 oldu son fiyat sen tamam de ben seni bulurum :oke:

Arkadaşım fiyatın hala çok düşük ve Ankara dışı gönderemem elden teslim Ankara içi olacak...:oke:
 

menote

Üye
ben ankaradayim ve 130 lira vereyim telefonuna. tabi eger dedigin gibi temizse
 
ERKAN_006

ERKAN_006

Üye
    Konu Sahibi
ben ankaradayim ve 130 lira vereyim telefonuna. tabi eger dedigin gibi temizse

Tm arkadaşım Ankarada isen sorun olmaz özelden bi pm at nerde ne zaman dersen goruselım..Elınde telefon varsa nokıa wlan lı filan takasta yapabılırıs ıstersen...cvp beklıyorum
:oke:

--------------- Ekleme ---------------

güncel
 
ERKAN_006

ERKAN_006

Üye
    Konu Sahibi
güncel..
 
ERKAN_006

ERKAN_006

Üye
    Konu Sahibi
Güncelll...
 
ERKAN_006

ERKAN_006

Üye
    Konu Sahibi
Güncell..
 
ERKAN_006

ERKAN_006

Üye
    Konu Sahibi
Güncell::
 
ERKAN_006

ERKAN_006

Üye
    Konu Sahibi
GüNCeL..:naughty:
 
ERKAN_006

ERKAN_006

Üye
    Konu Sahibi
GüNCeL.........:hmmm
 
deli_oğlan

deli_oğlan

Üye
arkadaşım bende 6680 var ankaradayım takas düşünürmüsün eğer satmadıysan...?
 
ERKAN_006

ERKAN_006

Üye
    Konu Sahibi
deli_oğlan kardeşim 6680 ile N70 in özellikleri neredeyse aynı takas yapma sebebin nedir ayrıca cihazın durumu nasıl temizmi? eğer cihazın iyi durumdaysa kafa kafaya takas yapalım değişiklik olsun diye yani :) yazarsan görüşürüz...

--------------- Ekleme ---------------

deli_oğlan kardeşimkusura bakma inan 6680 i araştırdım biraz ikinci el fiyatları N70 den bayagı düşük bide telin ana kamerası 1,3 megapiksel eğer 50 Tl üste verirsen takas yapabiliriz.. Son diyeceğim bu kusura bakma kafa kafaya yazmıstım ama piyasası bitmiş nerdeyse tel eski bayaaa....
 
ERKAN_006

ERKAN_006

Üye
    Konu Sahibi
GünCeLL..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt