Yeni NDRIVE 3.5.27 s60v3/v5

Sponsorlu Bağlantılar

cans_ozan

cans_ozan

Üye
pardon acaba web seçeneği ne oluyor?
 


CONNECTED7

CONNECTED7

Üye
Çinlilere güvenemiyorum garmin,nokia maps,ndrive yeterli bence SAYGILAR
 
monozxr1

monozxr1

Üye
başarsoft 2009/09 haritası
bilemiyorum senin link verdiğin haritanın versiyonu nadir. belki bu yenidir yada aynısı..
kolay gelsin
saygılar.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
verdiğim haritanın versiyonu 2.14 dü..
 
monozxr1

monozxr1

Üye
haftaya almanyaya gidicem, almanya haritasını ipmart'tan indirdim 400mb anasını satıyım ya
3 boyutlu binalar falan..

--------------- Ekleme ---------------

2.14 ama sanırım 2009/07 ve tele atlas.
teleatlasında çok detaylı olmadığını hepimiz biliyoruz herhalde?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Türkiyeye gelince baştan savma haritalar...
 
monozxr1

monozxr1

Üye
şimdi denedim, kesinlikle daha detaylı, istanbulda olmayan bir çok poi eklenmiş.

saygılar.
 
CONNECTED7

CONNECTED7

Üye
türkiye haritasıda varmı bunun içinde arkadaşlar
 

skr44

Üye
turkce ses secenegını secınce butun menuler ?????? olarak cıkıyor bunu nasıl duzeltıcez arkadslar
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
turkçe dil paketini atmamışsın..
 
CONNECTED7

CONNECTED7

Üye
BENDE gece indirdim polis arabası ışıklar mobese kamerasını görünce polis sireni çalıyor baya güzel benim hoşuma gitti emegine teşekür
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi günlerde kullanın...
 

secener

Üye
Nadir bey, herşeyden önce muhteşem çalışmanız, anlatımınız ve sorunlara çözüm katkılarınız için sonsuz teşekkürler, elinize sağlık.
5800 XM kullanıyorum ve ilk sayfada anlattıklarınızı yapınca hiç sorun yaşamadan programı yükledim.
Verdiğiniz programı yüklemeden önce NDrive sitesinden 7 günlük deneme sürümünü indirmiştim ve bugüne kadar kullanıyordum. Bugün deneme programını kaldırdım ve ilk sayfadaki anlatımlar ışığında verdiğinizi kurdum. Ancak Doğu Avrupa haritasında yer alan verdiğiniz Türkiye haritası daha az detaylıydı ve POI'ler de güncel değildi (Yukarıda değindiğiniz gibi iki sürümün numarası aynı (2.14) ama sizin verdiğiniz 2009.06 iken deneme sürümü olan 2009.09, arasında hissedilir derecede detay farkı var). Biraz moralim bozulmuştu. Ancak deneme sürümünden gelen 'TUR_BS.map' dosyasını sizin gönderdiğiniz Doğu Avrupa dosyasına kopyaladım, programı çalıştırdığımda program bu haritayı gördü ve bana 7 günlük deneme sürümünü aktif edip etmemeyi sordu. Forumun ilk sayfasında verdiğiniz açıklamanın 7.maddesi -" Web seçeneğini seçin" den sonrasını aynen yaptığım ve program kodu kabul ederek 7 günlük süreyi kaldırdı, o an da dünyalar benim oldu tabi :). Bunu sizle ve tüm arkadaşlarla paylaşmak istedim. Sonuç itibariyle şu an cihazımda NDrive'ın son sürümü ve 2009.09 son haritası sorunsuz ve kısıtlamasız çalışır durumda.
Tekrar çok çok teşekkürler.....
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nadir bey, herşeyden önce muhteşem çalışmanız, anlatımınız ve sorunlara çözüm katkılarınız için sonsuz teşekkürler, elinize sağlık.
5800 XM kullanıyorum ve ilk sayfada anlattıklarınızı yapınca hiç sorun yaşamadan programı yükledim.
Verdiğiniz programı yüklemeden önce NDrive sitesinden 7 günlük deneme sürümünü indirmiştim ve bugüne kadar kullanıyordum. Bugün deneme programını kaldırdım ve ilk sayfadaki anlatımlar ışığında verdiğinizi kurdum. Ancak Doğu Avrupa haritasında yer alan verdiğiniz Türkiye haritası daha az detaylıydı ve POI'ler de güncel değildi (Yukarıda değindiğiniz gibi iki sürümün numarası aynı (2.14) ama sizin verdiğiniz 2009.06 iken deneme sürümü olan 2009.09, arasında hissedilir derecede detay farkı var). Biraz moralim bozulmuştu. Ancak deneme sürümünden gelen 'TUR_BS.map' dosyasını sizin gönderdiğiniz Doğu Avrupa dosyasına kopyaladım, programı çalıştırdığımda program bu haritayı gördü ve bana 7 günlük deneme sürümünü aktif edip etmemeyi sordu. Forumun ilk sayfasında verdiğiniz açıklamanın 7.maddesi -" Web seçeneğini seçin" den sonrasını aynen yaptığım ve program kodu kabul ederek 7 günlük süreyi kaldırdı, o an da dünyalar benim oldu tabi :). Bunu sizle ve tüm arkadaşlarla paylaşmak istedim. Sonuç itibariyle şu an cihazımda NDrive'ın son sürümü ve 2009.09 son haritası sorunsuz ve kısıtlamasız çalışır durumda.
Tekrar çok çok teşekkürler.....
ben de sana teşekkür ederim..şu haritayı upload edip linki verseniz ilk sayfaya eklerim herkes kullanır..
 
monozxr1

monozxr1

Üye

yeni link.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
teşekkürler monozxr kardeşim ilk sayfaya ekledim..
 

eren21m

Üye
Arkadaşlar bende şuanda yuklu olan 2009.06 harıtasının bu yeni indirdigimle nasıl değiştiricem bılen arkadaşlar varmı ndirve 3.5.27 haritam 2009.06 yenisiyle sadece haritayı değiştirmek istiyorum...
 


Üst Alt