Yeni NDRIVE 3.5.27 s60v3/v5

Sponsorlu Bağlantılar

padisah_58

padisah_58

Üye
nadir bey ben yeni 5800 aldım bu ndriveyi yükledim ancak pips_nokia_1_3_SS.sis i yükleyemiyorumm.. sertifika hatası veriyor.. yardım lütfen
 


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
vermemesi lazım..çünkü o sertifika istemez..

--------------- Ekleme ---------------

ayarlara gir..uygulamalarda yazılım yükleme ayarlarından tüm yap yeniden dene..
 
padisah_58

padisah_58

Üye
yaptım zaten tümü imiş. sertifika kontrolünü kapalı yaptım denedim bu sefer yüklenemiyor dedi... bu arada ben önce ses dosyalarını falan ndrive dosyasına attım sonra telefona taşıdım.. sırayla yapmadığımdan olabilir mi????
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
farketmez de nokia pips i hafıza kartına mı kuruyorsun telefona mı?
 
padisah_58

padisah_58

Üye
bu pips_nokia_1_3_SS.sis bende 1.06 sürümüyle zaten yüklüymüş o yüzden yükleyemiyormuş.. bu arada ben bu programı açtım ve benden ****** adına hiç bişey istemedi bende aradım ama ilk sayfada verdiğin generateyi kullnacak ve şifreleri gireceğim biyer bulamadım...

--------------- Ekleme ---------------

farketmez de nokia pips i hafıza kartına mı kuruyorsun telefona mı?

valla oaraya kadar gelmiyor ki yükleme sadece 1.06 sürümü 1.03 sürümüyle değiştirilsin mi diyor evet diyorum bekliyor ve yüklenemedi diyor.. okadar...
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bu pips_nokia_1_3_SS.sis bende 1.06 sürümüyle zaten yüklüymüş o yüzden yükleyemiyormuş.. bu arada ben bu programı açtım ve benden adına hiç bişey istemedi bende aradım ama ilk sayfada verdiğin generateyi kullnacak ve kodlari gireceğim biyer bulamadım...
tamam..programa gir..ayarları aç..dili Türkçe yap..haritayı attın değil mi?
 
padisah_58

padisah_58

Üye
haaa buarada kaç dakkadır gps sinyali bulamıyorrr. tam yükleyemediimi yoksa bu ******leri gremediğimden mi anlamadım...
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
harita gözüküyor mu?
 
padisah_58

padisah_58

Üye
tamam..programa gir..ayarları aç..dili Türkçe yap..haritayı attın değil mi?

attım attım 1. sayfada ne yazıyorssa aynen yaptım.. sadece türkiye haritasının olduğu europayı yükledim 280mb.. bu arada dili türkçe yaptım..

--------------- Ekleme ---------------

harita gözüküyor mu?

hartiaya git diyorum sadece mavi ekran geliyor yakınlaştırma uzaklaştıma falan var ama haritayı göstermşyor.. gps sinyali bekliyor diyo sadece:vur
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
attım attım 1. sayfada ne yazıyorssa aynen yaptım.. sadece türkiye haritasının olduğu europayı yükledim 280mb.. bu arada dili türkçe yaptım..

--------------- Ekleme ---------------



hartiaya git diyorum sadece mavi ekran geliyor yakınlaştırma uzaklaştıma falan var ama haritayı göstermşyor.. gps sinyali bekliyor diyo sadece:vur
bak tam olmamış..o europe yi atmayacaksın onu pc de açacaksın sonra içinde Turkey map i maps klasörüne atacaksın..
 
padisah_58

padisah_58

Üye
hmmm ok kardeşim deneyeyim tşk ederim ederim...
 

mailinator1

Üye
Arkadaşlar nokia 5800 de en iyi Sygic Mobile 7.71 çalışıyor.Ben günlerdir denedim en iyi çalışan bu.Atma yok türkçe yalnız sertifika imzalatmanız gerekir bunu unutmayın.Ne Ndrive ne garmin en iyisi ve en sorunsuz olanı bu.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
tercih meselesi kardeşim..bende bir türlü garminle sygici sevemedim..
 
CONNECTED7

CONNECTED7

Üye
nadir bey uygulamalar/yer/konumlama/konumlama yöntemleri/tümleşik gps mi sadece etkin olacaktı. Fatura sonra uçmasın teşekürler emeklerine
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
evet aynen öyle olacak..
 
CONNECTED7

CONNECTED7

Üye
senin kafanı şişiriyom ama radar ayarı varmış o nasıl olur acaba
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
radar ben kullanmadım ama..netten bir araştırın..Türkiye radarlarını özellikle arayın..bulursanız NDrive klasörünün içinde speedcams diye bir klasör olacak onun içine atın..
 

S@H!N

Üye
pro şimdi kurdum fakat siz en sonunda generator prosunda çıkan 3 kod varya onu yazacaz haritayı görmek için : sonra kodu yazın demişsiniz en son kodun bende o kod olmadı 2. sıradakini yazdım oldu şimdi denemesini yapacam inşallah olur :)
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
tamam omuş bundan sonra navigasyon yapabilirsin..
 

army85

Üye
çok teşekkür ederim arkadaşım. 5800 xm kullanıcısıyım. mükemmel çalışıyor. Çok eğlenceli. Türkçe ses dosyasıda çok etkili. Çok düşünmenize gerek yok kurmak için. Adresi belirliyorsunuz. Rotanızı çıkarıyor ve sesli olarak yönlendirme yapıyor. Kurulumu gayet eçık vebasit anlatmış arkadaşımız. zorlanmadan kurarak kullanabilirsiniz.
 


Üst Alt