Nokia 3120 Classic Tavsiye edermisniz?

Sponsorlu Bağlantılar

Blues_3000

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 3120 Classic Tavsiye edermisniz?
Mrb Maxicep Yöneticileri ve Üyeleri...Telefon Alacam Bir Türlü Karar veremiyorum...Benim İçin önemli olan ilk başta müzik sonra diğer şeyler gelir...Nokia 3120 Classic 2.0 megapiksel kamerasında flaş özelliği varmı?Teknik özellikleri ni diğer yerlerden genede sizleri sorayım...?
(Nokia 3120 Classic bataryası kaç gün gidiyo?)

Belirtiğim Telefonlar Arasında Kaldım....

1.Nokia 3120 Classic
2.Samsun L-700
3.Nokia 6300

Şimdiden Yardımlarınız için çok teşekkür ederim...

 


Blues_3000

Üye
    Konu Sahibi
Yardımcı Olucak Kimse Yokmu...?
 

gktrk_snmz

Üye
ben kullanıyorum çok memnunm tavsiye ederim yani
 
Seko 6313

Seko 6313

Üye
3120 derimmmmmmm
 

eypcan

Üye
ben kullanıyorum ama tek bi kusuru var ön kamera 3g harici çalışmıyo
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Nokia 6300 daha iyi bence.
 

nuri kuzey

Üye
bu telefon bence süper tavsiye ederim kullandıgım ıyı cihazlardan bitanesiiii
 

y_mimar

Üye
Tek kelime ile harika...
 
LasT EraseR

LasT EraseR

Üye
Samsung L700 Falan O Tip Modeli Düşünme Çıkan Ses Çok Az.Ayrı Bir Hoperlörü Yok.3120 Güzel Bir Telefon Pili Yanlış Hatırlamıyorsam 1000 mAh Li-ion Yani Çok İyi.Eğer Dış Görünüşünüde Beğendiysen Al Derim.
 

teen1987

Üye
6300 la aynı ozelliklere sahip hemen hemen ama flası olmasıı gusell tavsiye ederiimm
 

DJ SERSERİ

Üye
KARDEŞ YHa sen ne diyosun bende var 1 tane 3120 classic 270 liraya aldım 4 ay önce mükemmel 1 telefon yha
 
S'nek Valesi

S'nek Valesi

Üye
Eğer Aralarından dediğin telefonsa 3120c
 

asi57

Üye
bende 3120 kullanıyorum ön kamera 3g ile çalışıyo diğer özellikler klasik nokıa telefonlarla aynı birazda kibar telefon diyebilirim
 
emilgen

emilgen

Üye
hocam 3120 yi tavsiye ederim 3g si var
 
S'nek Valesi

S'nek Valesi

Üye
6300 'ın 3g Lİsini düşün ve biraz daha kibarını
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
kız kardeşimde var telefon özellikleri iyi bataryasıda güçlü bence al derim
 
S'nek Valesi

S'nek Valesi

Üye
Yani ..Ama bence turkcell kampanyasından al 100 kontöre 1000 kontör veriyo yanlış hatırlamıyosam kaçırma derim
 

emanet28

Üye
evet bende aldım en iyi modelindeki nokia nın özelligi var hemen hemen
 


Üst Alt