[Türk MAlı] Kanka MSN en az KONTÖR tüketen

Sponsorlu Bağlantılar

forewer_53

forewer_53

Üye
Bir Not:
Bazı arkadaşlar, programı kullanırken saatlerce bağlı kaldıkları halde kontörlerinin gitmediğini belirtirken, bazı arkadaşlar ise bir anlık oturum açıp kapatmada bile, hatlarından kontör düştüğünü söylüyorlar...
Durumu kısaca açıklayayım;
Mesele sadece operatörlerle ilgili.. Örneğin Turkcell'de GPRS bağlantısını (60KB=1 kontor) kurmaya çalıştığınızda; diyelimki bağlantı kurdunuz fakat hemen çıkmanız gerekti ve çıktınız.. Veya bir problem yüzünden bağlantıyı kurduktan hemen sonra hattan düştünüz; Bu durumda sadece 1 byte veri kullanmış olsanız dahi, hattınızdan 1 kontorünüz düşüyor!

Fakat Vodafone'da(100KB=1 kontör) durum çok farklı; Kullandığınız veri miktarı, 100KB'ı doldurmadan, hattınızdan kesinlikle kontor düşmüyor.. Mesela oturum açtınız ve 30 KB'lık bir kullanımdan sonra oturumu kapatınız. Bu durumda hattınızdan henüz kontör düşmez.. Sonraki bir oturumda ve/veya oturumlarda, veri transfer toplamınız 70 KB'a ulaşmadan hattınızdan yine kontör düşmez. Yani; 30+70=100KB
Yani kullandığınız kadar ödersiniz.

Sonuç olarak; cepten herhangi bir MSN programı kullanırken, Vodafone(ve Avea) kullanmak en mantıklısı.. Turkcell'de kullanmak için ise en doğrusu, kotalı GPRS Paket Aboneliklerinden birini kullanmak.
İyi sohbetler..
 


mevt42

Üye
6300 da nasıl çalışacak

--------------- Ekleme ---------------

açılmıyo
 

emre50

Üye
hiçde bile az kontör götürmüyo Turkcellde girişte 2 kontör çıkışta istersen 1 sn dur 2 kontör daha alıyor bence çok kötüü
 
forewer_53

forewer_53

Üye
hiçde bile az kontör götürmüyo Turkcellde girişte 2 kontör çıkışta istersen 1 sn dur 2 kontör daha alıyor bence çok kötüü


Sonuçta belirttiğim gibi.. Programı Vodafone veya Avea ile kullanmanızı öneriyorum. Turkcell'in normal GPRS tarifesi ile kullanmak kesinlikle yanlış. İllaki "Turkcell ile kullanıcam" diyorsanız, mutlaka bir "paket tarife" kullanmanızı öneririm. Sebebleri zaten ayrıntısıyla açıkladım..
 

okannn93

Üye
beyler bağlantı yok sybian0S error =-4157 paket veri yetkilendirme başarısız dior
 
tayfunsezgin

tayfunsezgin

Kapalı Hesap
Benimkiside avea da birisi yamış 10 saat açık kaldı yazıştım kontör gitmedi diyor :o
 
tayfunsezgin

tayfunsezgin

Kapalı Hesap
bu 128*128 belli telefonnun alt kısımda gri 128*160 daha iyi okunur yazılar

--------------- Ekleme ---------------

Benimkiside avea da birisi yamış 10 saat açık kaldı yazıştım kontör gitmedi diyor :o
10 saat açık kalmışsın demek oluyorki açık kalınca kontör gitmaz demak az yazıştın
 
sublieutenant

sublieutenant

Üye
Bazı arkadaşlar, programı kullanırken saatlerce bağlı kaldıkları halde kontörlerinin gitmediğini belirtirken, bazı arkadaşlar ise bir anlık oturum açıp kapatmada bile, hatlarından kontör düştüğünü söylüyorlar...
Durumu kısaca açıklayayım;
Mesele sadece operatörlerle ilgili.. Örneğin Turkcell'de GPRS bağlantısını (60KB=1 kontor) kurmaya çalıştığınızda; diyelimki bağlantı kurdunuz fakat hemen çıkmanız gerekti ve çıktınız.. Veya bir problem yüzünden bağlantıyı kurduktan hemen sonra hattan düştünüz; Bu durumda sadece 1 byte veri kullanmış olsanız dahi, hattınızdan 1 kontorünüz düşüyor!

Fakat Vodafone'da(100KB=1 kontör) durum çok farklı; Kullandığınız veri miktarı, 100KB'ı doldurmadan, hattınızdan kesinlikle kontor düşmüyor.. Mesela oturum açtınız ve 30 KB'lık bir kullanımdan sonra oturumu kapatınız. Bu durumda hattınızdan henüz kontör düşmez.. Sonraki bir oturumda ve/veya oturumlarda, veri transfer toplamınız 70 KB'a ulaşmadan hattınızdan yine kontör düşmez. Yani, 30+70=100KB Yani kullandığınız kadar ödersiniz.

Sonuç olarak; cepten herhangi bir MSN programı kullanırken, Vodafone(ve Avea) kullanmak en mantıklısı.. Turkcell'de kullanmak için ise en doğrusu, kotalı GPRS Paket Aboneliklerinden birini kullanmak.
İyi sohbetler..


Bilgi için teşekkürler...:spr :spr :spr
 
aaakkInn

aaakkInn

Üye
arkadaşlar,Nokia 5310 Xpress Music kullanıcısıyım. ebuddy yükledim telefona..sonra çalıştırdığımda install yapmaya başladı.fakat uzun sürdü artı install çizgisinde bir kıpırdama dahi olmadı. gprs açık oldugu için kontorlerimin gideceğini düşünüp kapattm hemen uygulamayı.umarım bu bnde çalışır(kanka MSN). wig33 denemeye kalktım gprs ile indirecektim, kayıt felan işlemlerini görünce msnle alakası yok heralde bu programın deip onuda iptal ettim..umarım bu kankaMSN 5310da çalışır.
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Daha girdim 10 kontür gitti:)
 
ByYlmzZz

ByYlmzZz

Üye
sağol kardeş eline sağlık devamını beklyorum
 

jester007

Üye
inş M620 de çalışır.....
 
iskenlii

iskenlii

Üye
Teşekkürler
 

ozalx

Üye
wov harika bu kanka :D
 

müminözkan

Üye
arkadaş bu güzel bişide error veriyo ne yapcaz aga
 
corlulu

corlulu

Üye
teşekkürler indirdim deniyorum
 
merkezz28

merkezz28

Üye
ayarları nasıl yapılıyo bende hata verio?*
 
dogandoganay

dogandoganay

Üye
aveadan deniyen varmı telefonum 6233 olur demi...??

--------------- Ekleme ---------------

bağlantı yok dedi ndn ???
 

ugur.99

Üye
çok sagolun oldu valla hatta sohbet bile ettim ellerinize saglık dostlarım
 


Üst Alt