Nokia Lumia 920 - Sesin Karşıya Gitmemesi Sorunu - ANKET

Sponsorlu Bağlantılar

Hangi operatörde bu sorunu yaşamaktasınız?


  • Kullanılan toplam oy
    35
  • Anket kapatılmış .
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Lumia 920 - Sesin Karşıya Gitmemesi Sorunu - ANKET
Nokia Lumia 920'de çoğu kişinin karşılaştığı "sesin karşıya gitmemesi" sorununun en çok hangi operatörde meydana geldiğini araştıran anketimize katılımınızı bekliyoruz.

Sorunun belirtileri (Karşı taraftan gelen tepkiler) :)
-Alo! Sesin gitti, ses gelmiyor.
-Alo! Sesin derinden geliyor.


*Avea

*Turkcell

*Vodafone

*BIMCell
 
  • Beğen
Tepkiler: ÖEY, PureFood ve OttomaN TigeR


ÖEY

ÖEY

Üye
İkinci katılımcı ben oldum he he :D Bu arada bu zil çaldığında meydana gelen takılma sorunu için de bir anket düzenlesek mi acep:islik
 
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Avea abi benimki ama operatörden kasıtlı birşeyse bimcell'lilere yazık :ehe
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Sesin gitti: 5 sn gibi kısa bir süreliğine iki kez.
 
ferit.61

ferit.61

Üye
Merhaba Üstad.

Anketi cevapladım ama benim cihaz Lumia 820.
820 ler de de var bu sorun, belki 620 ler de de vardır.
En azından sadece 920 de olan bir sorun olarak bilmesin arkadaşlar.
 

darkwaters

Üye
Abimde Lumia 920 var ben de ankete onun adına katılayım vodafone kullanıyor sesinin karşıya arada gitmemesi ve ya kesintili gitmesi sorunundan şikayetçiydi :dry:

- - - Eklendi - - -

Merhaba Üstad.

Anketi cevapladım ama benim cihaz Lumia 820.
820 ler de de var bu sorun, belki 620 ler de de vardır.
En azından sadece 920 de olan bir sorun olarak bilmesin arkadaşlar.

Bende de Lumia 820 var hiç bu sorunu yaşamadım.
 
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
Böyle bir sorunum yok. :)
 

Sosyete16

Üye
merhaba arkadaşlar bende L820 var aynı problem yüzünden geçtiğimiz pazartesi günü telefonumu servise verdim. Avea kullanıcıyım problemin hattan dolayı olduğunu hiç düşünmemiştim telefondan olabilirmi ?
 
ferit.61

ferit.61

Üye
Abimde Lumia 920 var ben de ankete onun adına katılayım vodafone kullanıyor sesinin karşıya arada gitmemesi ve ya kesintili gitmesi sorunundan şikayetçiydi :dry:

- - - Eklendi - - -



Bende de Lumia 820 var hiç bu sorunu yaşamadım.


Senin adına sevindim. Çünkü kıl bir durum. İlk zamanlar bende fazlacaydı ama sanki zamanlar güncellemerle düzeldi gibi diyebilirim.
Çünkü ilk farkettiğimde örnek vermek gerekirse her 20 aramanın 6 sında yapıyor gibiydi. Ama şu an uzun zamandır olmadı diyebilirim. Örneğe vurursam ortalama 30 aramada bir veya iki defa oluyor...
 
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
Böyle. Bir sorunum yok şıkkı eklenmeli en azından sorun yasamayan varmı yokmu hata cihazdamı yoksa operatör lerdemi daha belirleyici olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: ON9
Lumiance

Lumiance

Üye
Telefonu ağzıma dayarsam iyice öyle bir şikayet almıyorum karşıdan. Bende daha çok görüşmenin kendi kendine sonlanması sorunu var. Tabi uzun sureli konuşmalarda. Örneğin 10 dk dan fazla konuşunca görüşme sonlanıyor. Hemen akabinde tekrar arıyorum 1-2 dk sonra tekrar sonlanıyor. Yine arıyorum 1-2 dk içinde yine sonlanıyor. Beni arayan ya da benim aradığım tüm hatlarda (bimcell hariç :D) bu sorunu yaşıyorum ve telefonumdan kaynaklı olduğuna kanaat getirdim. Ya yakınlık sensörlüyle alakalı ya da başka bir şey.

Ama allahtan fazla geveze birisi değilim uzun sureli konuşmalara çok ihtiyaç duymuyorum :)
 
alical33

alical33

Üye
Eski cihazımda Avea ve Türkcell de sorun vardı ama yenisinde sorun yok
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
    Konu Sahibi
Telefonu ağzıma dayarsam iyice öyle bir şikayet almıyorum karşıdan. Bende daha çok görüşmenin kendi kendine sonlanması sorunu var. Tabi uzun sureli konuşmalarda. Örneğin 10 dk dan fazla konuşunca görüşme sonlanıyor. Hemen akabinde tekrar arıyorum 1-2 dk sonra tekrar sonlanıyor. Yine arıyorum 1-2 dk içinde yine sonlanıyor. Beni arayan ya da benim aradığım tüm hatlarda (bimcell hariç :D) bu sorunu yaşıyorum ve telefonumdan kaynaklı olduğuna kanaat getirdim. Ya yakınlık sensörlüyle alakalı ya da başka bir şey.

Ama allahtan fazla geveze birisi değilim uzun sureli konuşmalara çok ihtiyaç duymuyorum :)

Evet telefonu ağıza iyice yaklaştırınca faydası oluyor.
Ancak normal mesafedeyken sesin böyle arada bir gitmemesi durumu can sıkıcı olabiliyor.

10 dakikada görüşmenin sonlanması olayı ise bende hiç olmadı.
Ancak bildiğim kadarıyla 70 dakika sınırı var.
70 dakika konuşunca görüşme sonlanıyor, tekrar aramak zorunda kalıyorsun :)
 
ÖEY

ÖEY

Üye
Görüşme sonlanma her cihazda oluyor. En azından benim kullandığım cihazların hepsinde en az 3-4 kere yaşadığım bir problemdir. Ben cihazdan kaynaklı olduğunu sanmıyorum. 70 dakika sınırı ise operatörlerin koyduğu bir sınır. Bence gerekli bir şey.
 
Lumiance

Lumiance

Üye


Evet telefonu ağıza iyice yaklaştırınca faydası oluyor.
Ancak normal mesafedeyken sesin böyle arada bir gitmemesi durumu can sıkıcı olabiliyor.

10 dakikada görüşmenin sonlanması olayı ise bende hiç olmadı.
Ancak bildiğim kadarıyla 70 dakika sınırı var.
70 dakika konuşunca görüşme sonlanıyor, tekrar aramak zorunda kalıyorsun :)

bahsettiğim öyle bir sınır değil. 10 dkyı örnek olması açısından söyledim. Bazen 20 - 25 dk sorunsuz olduğu oluyor bazen 7-8 dk da olduğu oluyor bilmem anlatabildim mi
 

uurbyrkdr

Üye
Operatör Turkcell, aramalarda özellikle abimle konuşurken sesimin gelmediğini söylüyor.
Tepki: "O kadar para verip lumia aldın, sana söyledim S3 al diye" :kıskıs:
 
eRdaL.

eRdaL.

Üye
Avea kullanıyorum böyle Bi sorunla hiç karşılaşmadım
 
nanotex

nanotex

Üye
Ben avea dayken çok yaşıyordum bu sorunu. Vodafone a geçtim şimdi umarım sorun yaşamam. Asıl benim şöyle bir sorunum var: birisi ararken zil çalıyor, cevapla dediğimde kulağıma koyuyorum, çalan zil donuyor duyabiliyorum bunu, sonra karşıdakinin sesi geliyor. Sinir bozucu
 
mustafasen

mustafasen

Üye
yaw arkadaşlar telefonlarınızı boşuna irdelemeyin operatörlerden kaynaklanan bir durum bu.özellikle vodafon bu konuda liderdir herhalde.hatırlarsanız geçen sene reklamı bile vardı ''sesiniz kesilse bile ikinci bağlantı ücretsizdir '' diye...yani anlayacağınız kendileride haberdar durumdan ...birde karşı tarafın sesi çok boğuk geliyor bilginize inanmayanlar turkcelle geçip test edebilirler
 
saynesim

saynesim

Üye
Bende daha önce vardı konuşurken kendi sesim bana geliyordu şimdi öyle bir sorun yok fakat kendi sesimin bana gelmesi dinleniyormuş benim sesim avea aradım ağzıma geleni söyledim şimdilik her hangi bir sıkıntı yok
 


Üst Alt