Buyuk Whatsapp Guncellemesi geldi

Sponsorlu Bağlantılar

papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Buyuk Whatsapp Guncellemesi geldi



Evet yanliş duymadiniz. Joe Belfiore az once acıkladı ve Whatsapp buyuk guncellemesi yayinlandi. Yukleyenler fikirlerini bu konu altinda paylaşabilir.

 
  • Beğen
Tepkiler: Oğuzhan ve nanotex


hironakamura

hironakamura

Üye
beyler şu an ağlıyorum biliyor musunuz :ehe

ağlarken gözden kaçmış haber için teşekkürler :)
 
acoustic

acoustic

Üye
Şimdi indirip yüklüyorum bakalım neler değişmiş :)
Bayağı yenilikler en önemlisi hızlı ve ara yüz geçişleri ayarlar kısmı smileyler ve dahası
 

IVI-Elia

Üye
yüz ifadeleri isime yüz ifadesi ekleme, resim gönderme perf. Ve de şuan için bildirim sorunu veya çökme sorunu yok
 
omerk88

omerk88

Üye
Çok fazla bir değişiklik olmamış bence sadece sesli görüşme eklenmiş oda internet üzerinden değil operatör tarafından destekleniyor
 

anilakbay

Üye
Sonunda!! Smiley ler gelmiş. Geçişler çok hızlanmış. Ayarlar kısmında yenilikler var. Hatalar giderilmiş. Whatsapp ı ilk açtığımız sürede hızlanmış daha çabuk açılıyor artık. Sorun görmedim şimdilik çok güzel :)
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Hadi bakalım gözünüz aydın Whatsappcılar :)

Konu ve haber için teşekkürler dostum :oke:
 
MCR Killjoy

MCR Killjoy

Üye
":ohannes:" diye bağarasım geldi. İnanmıyorum.. :yuru
 
pirenuri

pirenuri

Üye
Ağlamak istiyorum sayın seyirciler
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kullananlar performansini bir test edip yorumlarini paylsşirsa guncelleme işe yarar bişey olmuş mu daha iyi anlariz.
 
man20

man20

Üye
gerçekten şaka gibi
 

anilakbay

Üye
Güncelleme için sanırım Lumia 1020 'yi beklediler :D
 
kursat99

kursat99

Üye
Gelmiş. Bakıyım, valla gelmiş. Sonunda ya. Telefonu aldığımdan beri sorunlu diye yüklememiştim. Hemen yukliycem.
 
hironakamura

hironakamura

Üye
ilk etapta mağazaya bağlanamadım sanırım çok fazla yüklenme oldu :D

güncelleme sonrası ilk izlenimler:

- oldukça hızlı açılıyor, açılırken takılma olmadı.
- bildirimler akıcı umarım bunu her zaman görürüz.
- smiley olayı iyi olmuş baya artmış seçenekler
- arka planla ilgili bir şey göremedim.
- yazışma ekranında saat veya tarih diğer tarafa kaymış eskiden farklıydı sanki.ya da ben mi yanlış hatırlıyorum.
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Biri Gokhan'a haber versin :)

:tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k ve nanotex
kursat99

kursat99

Üye
Bence alıştıra alıştıra anlatalım kalbine inmesin birden. Kullanamadan gitmesin aman. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: nanotex

Dementor61

Üye
Konuya girerken kalbim sıkıştı :D Uygulama daha akıcı olmuş. Bildirimlerde sorun kalkmış gibi ama uzun vadede ne olur bilemem :)
Smileylerin gelmesi de harika olmuş.
 
tanercoskun

tanercoskun

Üye
Güncellemeyi yeni gördüm şu saatte deneme yapacak kimse de yok. Herkesin gözü aydın...
 
man20

man20

Üye
gökhanı aradım ama açmıyor. Korkmaya başladım :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: nanotex


Üst Alt