Tavsiye Z3 Compact Titreşim ve Kamera

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Z3 Compact Titreşim ve Kamera
Arkadaşlar bugün Z1, Z1c, Z2, Z3, Z3c falan hepsini tek tek inceledim hepside hoşuma gitti Ama Z3c'de müzik açtığımda cihazın arka ve ön kısmı titriyor, çok değil ama az bi şekilde. Bu ileride sorun yaratır mı? Z3'te deneyecektim ama unuttum. Birde kamerayı yan tutunca yazılara odaklanamıyor, biraz yan tutunca odaklıyor. Bu yazılımla düzeltilebilir mi?

Bu arada Z1c mi Z3c mi derseniz ben kesinlikle Z3c derim. Cihaz kalite hissini hemen fark ettiriyor. Yanlarını plastik yapmışlar ama baya sağlam bir şey ve baya yumuşak. Elde güzel his veriyor
 
Tepkiler: B.A.R.O.N

heathrow

Üye
Allah sana Z3c nasip etsin
 
Ben de bugün Xperia Z2 , iPhone 6 , iPhone 6 Plus'ı inceledim. Açıkçası her ne kadar büyük ekrana karşı olsam da iPhone 6 Plus daha hoşuma gitti. 6 sanki çok küçükmüş gibi geldi bana. Ayrıca Xperia Z2 ile iPhone 6'nın kamerasını kıyasladım sonuna kadar zoom yaptığımda çözünürlük iPhone 6 da daha az düştü...
 
Titreme sıkıntı yaratmaz. Odaklama işide bence yazılımsaldır.
 

kelooo

Üye
eğer ses kalitesi ve yüksekliği iyiyse titremesi sorun değil
bence
 

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Allah sana Z3c nasip etsin
İnşallah ya
iPhone 6'ya bakacaktım ama yoktu. 4S ve 5S vardı. Kamera konusunda neredeyse hepsi eşit gibi aslında Z serisinde ama Z3 daha hoşuma gitti. Ön kamera olarak G3 ve 5S daha iyi.
Titreme sıkıntı yaratmaz. Odaklama işide bence yazılımsaldır.
HTC One M8'de de titreme oluyor mu acaba biraz?
 
Titreme çözümü yazılımla sesin max seviyesinden taviz vermeleri lazım.
Valla keşke bi kez m8 alıp müzik açsam 1 saat müzik dinlesemde bilemiyorum yoktur bence.
 

Murat Alper

Moderator
z3 compact incelemesi
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
z3 compact incelemesi
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Kötü inceleme yapmışlar, adam iğrenç espriler yapıp durmuş kendisi gülmüş
Titreme çözümü yazılımla sesin max seviyesinden taviz vermeleri lazım.
Valla keşke bi kez m8 alıp müzik açsam 1 saat müzik dinlesemde bilemiyorum yoktur bence.
One M8'de de aynı şey oluyorsa sorun olmaz herhalde
Bu arada kamerayla baya bi uğraştım Z3 ve Z3c'de kamerada pembeleşme göremedim. Özellikle beyaz yerleri çektim yoktu.
 
Tepkiler: Murat Alper ve B.A.R.O.N
Titreme kasa açıklığından olabilir. Z1C'de böyle bir sorun vardı.
 

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Hayır, internetten baktım az önce çift hoparlör önde sesi sona kadar açık olursa yapıyormuş. Suya dayanıklı telefon bide, her yeri kapalı, ön ve arkası cam diye titreme yapar diyorlar.
 
Tepkiler: B.A.R.O.N