Yine sira lumia ile nokia da

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
NUD

NUD

Üye
    Konu Sahibi
Yine sira lumia ile nokia da
Evet arkadaşlar Bütün firmalar kozlarını oynadı İphone 5 i de gördük SIII ü de biliyoruz One X i de ama Lumia 920 hepsini Neredeyse bütün konularda her şekilde eziyor. Unutmayalımki Windows phone 8 Windows 8 le stabil yani hemen hemen aynı çalışacak. Windows 8 li pc nize Windows marketten ne yükleyebiliyorsanız %80 oranında Wp8 li Lumialara da yükleyebileceksiniz. Şimdi WP8 le Lumialarla sıra tekrar Nokia da sabırsızlanıyorum Lumia920.

 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR ve FastBreaker


OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Hayırlısı be kardeşim.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
bu arada nokia yil sonundan once de alt segment bir cihaz duyurabilir.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
  • Beğen
Tepkiler: bulutsuzgece
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye


hayir daha once de bilgilerini verdigimiz zeal ve flame kod adli dual core wp8 cihazlardan biri veya herikisi olabilir.

Alt segment olanlar muhtemelen Ocak 2013'te...
4 Çekirdekli yeni amiral gemi ise büyük olasılıkla Şubat 2013'te...
 
15097

15097

Üye
Hayırlısı Windows 8 de Windows Phone 8 de beni çok heyecanlandırıyor! :eller:
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Ne oynayabilir ki ? 37 Çekirdekli işlemcili cihaz mı ?

HTC'nin çok büyük birşeyler yapacağını yada bomba patlatacağını söylemedik ki. :megafon:
Sadece WP8 hamlesini 19 Eylül'de yapacak.
 
NUD

NUD

Üye
    Konu Sahibi
HTC'nin çok büyük birşeyler yapacağını yada bomba patlatacağını söylemedik ki. :megafon:
Sadece WP8 hamlesini 19 Eylül'de yapacak.
Olsun yine de pek bir beklentim yok. Mantıken Microsoft ve Nokia işbirliğinden iki firma ortakken bu konuda HTC ve Samsung pek pay alamaz
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye

:ah Tamam ben Windows 8'i diyorum hani bilgisayar ve tabletler için olan işletim sistemi :ah

Ama "Windows Phone 8" için de heyecanlandırıyor diye yazmışsın. O yüzden dedim. :ah :)
 
haltie

haltie

Üye
Nokianin işi çok zor artık çığır acmasi lazım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt