prince14
Üye
yeni walkman tel alcam bi bakın
öncelikle s.a arkadaslar çok çaresiz bi durumdayım tavsiyenizi almak istiorum w serisinden bi tel alcam fiyatı ucuz güzel ses weren kamerası iyi ben w810i almayı düşünüyorum ama 0 ı warmı bilmiyorum weya w910i sizce w serisinin en iyi tel i hanqisi her yönden
HEM MÜZİK HEM KAMERA DİYORSAN W810İ ESKİ TELİM İYİDİR