yeni walkman tel alcam bi bakın

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
prince14

prince14

Üye
    Konu Sahibi
yeni walkman tel alcam bi bakın
öncelikle s.a arkadaslar çok çaresiz bi durumdayım tavsiyenizi almak istiorum w serisinden bi tel alcam fiyatı ucuz güzel ses weren kamerası iyi ben w810i almayı düşünüyorum ama 0 ı warmı bilmiyorum weya w910i sizce w serisinin en iyi tel i hanqisi her yönden
 


steel59

Üye
Bence w880i ama senin kararın
 
prince14

prince14

Üye
    Konu Sahibi
aRkadaslar baska tavsiyesi olan yoqmu
 

shadow_HASO

Üye
BEN KULLANIYPRUM ÇOK İYİ BİR TELEFON MEMNUNUM W910İ ALMA ÇÜNKÜ ÜRETİM HATASI VAR ARKADAŞIM ÇAGRI CEVAPLAMA FİLAN HEM DE TOPLAYILIYOR DİYE DUYDUM BİR SİTEDE PARAN VARSA W850İ TAVSİYEM AMA MÜZİK İÇİN ALIYORSAN KAMERADA FAZLA BİŞEY BEKLEME :islikHEM MÜZİK HEM KAMERA DİYORSAN W810İ ESKİ TELİM İYİDİR
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt