[Yeni ve En Basit ] System Hack,Sertifika Sorununa Son - HelloCarbide

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
obaspinar

obaspinar

Üye
kardeşim sen harikasın eline koluna sağlık çok teşekkür ederim...
 


selope

Üye
N96 olmuyo carbide kurarken bos bir ekran geliyo seceneklerden Menu 1 sectigimde program kendinden kapaniyo !
 

Statuss

Üye
Hello carpide yi yükleyemedim bu seferde süresi geçmiş diyor ne yapmam lazım tel n 82
 
maraz fati

maraz fati

Üye
teşekkürler
 

sami_oter

Üye
kardeş paylaşım için çok teşekkür ederim... Klavyen zeval , ellerin dert , bilgisayarın virüs yüzü görmesin inşallah

--------------- Ekleme ---------------

Hello carpide yi yükleyemedim bu seferde süresi geçmiş diyor ne yapmam lazım tel n 82


Kardeş telefonun tarihini 1 yıl geriye al işlem tamam...
 
Laz¥

Laz¥

Üye
teşekkürler
 
AnderunMastisi

AnderunMastisi

Üye
15 gün önce N95 8GB aldım versiyonu 31.0.015 bu tlf hacklenir mi bilen biri varsa en azından bir link verebilir mi 15 gündür uğraşıyorum hack için olmuyor. Arkadaşın biri yorumunda 31.0.015 versiyonuna hiçbirşey yapamazsınız diyor ne demek bu veya benim tlf versiyonu değişir mi yardımcı olan arkadaşa şimdiden teşekkürü borç bilirim.
 
bulentba

bulentba

Üye
telim n82 hellocarbideyi yukledim pro yu açınca menu1 i seçiyorum soru ne sormadan atıyor pro dan tekrar tekrar yaptım hep aynı sonucu aldım sorun nedir acaba yardımcı olur musunuz
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
15 gün önce N95 8GB aldım versiyonu 31.0.015 bu tlf hacklenir mi bilen biri varsa en azından bir link verebilir mi 15 gündür uğraşıyorum hack için olmuyor. Arkadaşın biri yorumunda 31.0.015 versiyonuna hiçbirşey yapamazsınız diyor ne demek bu veya benim tlf versiyonu değişir mi yardımcı olan arkadaşa şimdiden teşekkürü borç bilirim.

kardeş OPDA dan sertifika alma , konusuna bakarsan hack işlemini yapabilirsin . hiç bir şey olmuyor diye birşey yok , çin sitesine üye olup sertifika alıyorsun sonra da hack konularını takip edersen herşeyi sorunsuzca yüklersin
 

By_Mex

Üye
Ya kardesim Ben Yukledım Ama Programda Menu Degince Bana Yes no sormuyor direk kapatıyor yardımcı olurmusun Tel E66
 

lülüü

Üye
slm usta hello carbide prosuna kadar herşey tamam ama seçenek menu1 deyince pro kapanıyo bi cvp yazar açıklama yaparsan sewinirim saygılar
 
buraqqqqqq

buraqqqqqq

Üye

cemozeraslan

Üye
hellocar bıde nın sertıfıfkasının suresı gecmıs dıyor kurmaıyorum telefonuma napıcam ???? gunlerdır ugrasıyorum telım nokıa5800

--------------- Ekleme ---------------

hellocar bıde nın sertıfıfkasının suresı gecmıs dıyor kurmaıyorum telefonuma napıcam ???? gunlerdır ugrasıyorum telım nokıa5800
telefonumun tarıhını eskıye alıyorum faakat yıne olmuyor bır sure snrada gecersız sertıfıka daha baslamadı falan yazıyor
 

HUYSUZ PRENS

Üye
ya ben carbide i kurdum ama menu 1 e basınca programdan atıyor...bu arada telefon n95 8 gb V31.0.015
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
ya ben carbide i kurdum ama menu 1 e basınca programdan atıyor...bu arada telefon n95 8 gb V31.0.015


Telefonunuz son sürüm , son sürümlerde bu uygulama çalışmıyor .

OPDA sitesinden sertifika almanız gerekiyor , gerekli anlatım sitede mevcut .
 

serhazel

Üye
Telefonunuz son sürüm , son sürümlerde bu uygulama çalışmıyor .

OPDA sitesinden sertifika almanız gerekiyor , gerekli anlatım sitede mevcut .
opda dan sertifika almama rağmen gecersiz sertifika sertifika sağlayıcısı ile görüşün diyor n95 8 gb v30.0.015
 

BthnYldzlr

Üye
sys,private dosyasını açamıyorum yazdıklarının aynısını yaptım nası olcak ?? :(
 

alper_rap7

Üye
Olmuo hepsini denedim sistem klasörlerine grmiyor
 

karteeel

Üye
aradıgım bı pro cok tesekkurler
 
rapstarilyas

rapstarilyas

Üye
Emeğine sağlık FerreT ben n95 8GB V 31.0.015 te denedim sonuç olumlu. ama sadce şunu yaptım sertifika aldım Hellocarbiede 2 indirdim sertifikalandırdım telefonda kurdum çalıştırddım ve sonuç olumlu.kuramadığım programalrın hepsini kurdum ve sistem dosyalrına giriyor.teli kapatım açtım ve sıonuç aynı.olumlu yane.:):oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt