ferret ben söylediklerini yapıyorum telefonumun versiyonu v.31 yeni güncellemiştim.hellocarbide ve dosya yöneticisi tamam ama hellocarbide programına giriyorum menu1 i seçiyorum hiç bi soru sormadan kapanıyo program bir kere bile yes no felan çıkmıyo...ne yapmalıyım acaba şimdiden saol
yükleyenler nasıl yüklüyor bunu düşünemiyormusun al tarihi 01-01 2009 a bakalım ne olacak***Silinmiş Mesaj***

Arkadaşım sen sorununu buradan halletBen n79 kullanuyorum ulaşamıyorum sys dosyasına işe yaramıyor neden olabılır
