[Yeni ve En Basit ] System Hack,Sertifika Sorununa Son - HelloCarbide

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
mafya007

mafya007

Üye
ferret programı kendisi yazdı işi vardır ondan cevap veremiyordur : )
 


swango

swango

Üye
N82 v31.0.016 kullanıyorum...bende birçok programı yüklemekte sorun yaşıyorum...dediğin gibi ilk başta "HelloCarbide "programını yüklemeye çalıştım ve "Süresi Geçmiş" felan diye bi sonla karşılaştım ne yapmam gerekir...
"N82 v31.0.016" şimdiden teşekkürler..
 
swango

swango

Üye
N82 v31.0.016 (v2.8.9) kullanıyom bu yöntem sen son yöntem olduğu için deniyom ama olmuyor...Hello carbide süresi geçmiş sertifika hatası veriyo...yardımcı olurmusun...
 

saw79

Üye
arkadaşlar bende n95 8 gb var sorun şu birincisi hellocarbidede 16 soru çıkıyor karşıma ikinciside sys doyasında bin klasörünü göremiyorum bana bu konuda yardımcı ola bilirmisiniz
 
Freestyle.Cod

Freestyle.Cod

Üye
arkadaşım yardım arama konuyu açan arkadaş 2 gün bakmış konuya sora kaybolmuş ortadan böyle konumu olur yhaw hiç bir cevap yok yardım yok :S
 
ceyhuncs

ceyhuncs

Üye
Yaa kardeş benim ixplorede süresi geçmiş dio o yüklenmi oki bunları nad
sıl yapıcam ?

--------------- Ekleme ---------------

hello cobide de süresi geçmiş sertifika hatası veriyo ne yapmam lazım ?
 

nonnstop

Üye
başarılı teşşekkürler...
 
seloyahsi

seloyahsi

Üye
[Yeni ve En Basit ] System Hack,Sertifika Sorununa Son - HelloCarbide

- HelloCarbide uygulamasını çalıştırın sırasıyla,Option>Menu 1'i seçin



-
menu1 e tıklayınca programdan atıyor ne yapmam lazım
tel n95 8gb
 

metinkuru

Üye
Tarihi 15/12/2008 e alınca hello yu yükledi fakat menü 1 seçince programdan atıyo Telefon E52
 

emre5816

Üye
xplore ve hellocarbide programlarını 5530 a yüklemeye çalıştım süresi geçmiş sertifika hatası verdi 2 programdada
 
atakan25

atakan25

Üye
bu kısaysa uzunu düşünemiyorum
 
cmvcn

cmvcn

Üye
left up die klasör oluşmadı kardeş modo yu kurduktan sonra nereye cıkıo tüm alt üst klasörlere baktım yok :(
 
crazy_sersery

crazy_sersery

Üye
kardeş eline sağlık çok güzel bir çalışma yapmıssın.ben e 63 de yapmaya çalıştım hello carbide yi kurdum menu1 e basınxa kern-exec 3 die bi hata veriyo bunun sebebi ne olabilir acaba
 

djremix

Üye
c/sys geliyorum ancak BIN klasoru yok harfiyen yaptım xploreyi kurdum ardından hello carbideyi kurdum hafıza kartımın ana dizinine install server exe yi attım hello carbideyi calıstırdıktan sonra menuye basılı olarak xplorere geldim anadizindeki dosyayı kestim c/sys geldim ancak BIN adında klaosr buladım ??????? sys klasorunun içinde bunlar var hach klasoru, install klasoru ,uninstal klasoru , ve system klasoru var napim ben simdi ?????

--------------- Ekleme ---------------

hersey tamam zipten cıkayrma sys ye atma uzerine yazmada tmm ama menuden modo.si e tıklayınca güvenlik nedeniyle dosya calıstırılamıyor diyor
 

okuzucu

Üye
Arkadaşlar ben bu işlemi N95 Eski model hafıza kartlı olan telefonda yaptım ve sonuç mükemmel, şimdi arkadaşın N95 8GB de deniyorum hello Carbide kuramıyorum onada sertifika istiyo, hal böyleyken C:bin/sys ye giremiyorum. Konu çok uzamış belki başka arkadaşlarda aynı sorunu yazmıştır fakat aradım göremedim. Bu durumda ne önerirsiniz? Şimdiden teşekkürler.
 

RevengeRR

Üye
n95te deniyorum bugün aldım aleti
hellocarbideyi kurarken daha sertifika hatası veriyor bunu geçemediğimiz için zaten sorun yaşıyoruz
bunu nasıl yükleyecez ki
bunu atlayabiliyo olsam zaten bu işlemleri yapıyor olmam ki
nokia ovi stroe için bile sertifika hatası veriyor telefon anlamadım gitti
 
celibar

celibar

Üye
benim telefonda olmuyor.hellocarbideyi yükledim.menü1i seçtim soru sormadan kapandı. oraya kadar herşey amam ama xplorer proğramını çalıştırıyorum.installer.exeyi yine taşıyamıyorum.c/sys/ klasörüne giremiyorum.:ağlarım::ağlarım::ağlarım:
 

UFUK79

Üye
n95te deniyorum bugün aldım aleti
hellocarbideyi kurarken daha sertifika hatası veriyor bunu geçemediğimiz için zaten sorun yaşıyoruz
bunu nasıl yükleyecez ki
bunu atlayabiliyo olsam zaten bu işlemleri yapıyor olmam ki
nokia ovi stroe için bile sertifika hatası veriyor telefon anlamadım gitti

Aynı problem bendede var , Helloox2 ile çözülüyor demişler ama kurulamıyor bende programlar direk sertifika hatası veriyor.
 

razor001

Üye
laaaaaan addaam n95 te installserver exe i addım yuklemeye calıstıgım tum .sis lere dosya bozuk uyarısı veriyo
ne edcez şincik buna da bul çare de göriim :ehe
 

bigdogtugra

Üye
benim telefonda olmuyor.hellocarbideyi yükledim.menü1i seçtim soru sormadan kapandı. oraya kadar herşey amam ama xplorer proğramını çalıştırıyorum.installer.exeyi yine taşıyamıyorum.c/sys/ klasörüne giremiyorum.:ağlarım::ağlarım::ağlarım:
aynı problem bendede var kardeş
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt