[Yeni ve En Basit ] System Hack,Sertifika Sorununa Son - HelloCarbide

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
mehmet-şahin

mehmet-şahin

Üye
saol kardeş oldu n73 yaptım olmuyor diyenler tekrar denesinler
 


air_force

air_force

Üye
hellocarbideyi yükleyemiyorum sertifika süresi dolmus diyor
 

BUMERANGs

Üye
n73 de 2. denememde yaptım formattan sonra . modo güvenlik nedeniyle açılmıyor dedi ama şu ana kadar sertifika hatası vermedi
 

pistachio

Üye
hocam benim şöyle bir sorunum var ;

hellocarbide programı ile sistem klasörlerine erişim sağlayabiliyorum. c/ sys klasörüne eriştiğim zaman içinde 3 adet klasör var ;

hash, uninstall, install adında. bin isimli bir klasör yok. ne yapmalıyım ?
 

asxor

Üye
''rardan çıkarın HelloCarbide telefona kurun'' diyorsunuz da telefon bunu da kabul etmiyor ki süresi geçmiş sertifika diyor yoksa bilmediğim başka birşey mi var yardım edermisiniz.
 

ufukoztrk

Üye
helloCarbide da menu 1 i seçince program kapanıyor bunun sebebi nedir ?
 
aytdem

aytdem

Üye
n95 e uyguladım yüklemeler tamam ama restart seçeneği yok x-plorede bu yüzden sorun yaşıyorum bide e90 cihazım var hiçbir şekilde süresi geçmiş sertifika sorununu aşamıyorum. emeğine teşekkürler.
 
haqqus

haqqus

Üye
Nokia E 51 de denedim olmadı Hello Cabire açınca geri kapanıyor bu durumda geri kalan işlemi de yapamadım Orochi Kardesimi bekliyorum O gelincee Hacklettireceğim Teli
 
artemis4

artemis4

Üye
şu telefonları hackleyebilen yer var mı bildiğiniz istanbulda parası ne ise vereceğim valla nokia n81 var bende 2gb olandan ve hiçbirşey yükleyemedim...
 
irfan7002

irfan7002

Üye
n 95 te denedim fakat hello cabride programını açıyom seçenek menu 1 hiçbişey olmuyor yani program çalışmıyor 2 saattir uğraşıyom
 

danyal

Üye
arkadaşım hellocarbide.sisx dosyasını kuramakistediğimde sertifikanın süresi geçmiş hatası aldığımdan kafadan hack olayı yatmış oluyor yani hackleyecek programa bile sertifika istiyor ? senin buna bir çözümün var mı Telefonum E63..
 

cangalli

Üye
arkadaşım hellocarbide.sisx dosyasını kuramakistediğimde sertifikanın süresi geçmiş hatası aldığımdan kafadan hack olayı yatmış oluyor yani hackleyecek programa bile sertifika istiyor ? senin buna bir çözümün var mı Telefonum E63..

telefonun tarihini 2008 olarak ayarla :D
 
buraq85

buraq85

Üye
kardeşim herşey ii hoşta ben x-plore yi bile yükleyemiormki sertifika hatası veriyo..
yardımcı olursan sevinirim

--------------- Ekleme ---------------

hellocarbide yi de yükleyemiyrm sertifika hatası verioya telefonu kaldırıp atıcam şimdi deli etti beni..
arkadaşlar telim e66 sürümüde 300.21.012 lütfen bilgi sahibi olan arkadaşlar bana bi yardımcı olsunlar.
 
biltek

biltek

Üye
gizli dosyalara ve klasörlere erişemedim
 

nizma

Üye
Ben bu yöntemle hallettim. Yükleyemediğim programı bu yolla yükledim sağolsun. Peki artık fazlalık olmasın diye bu işlem için yüklediğim programlardan hangisini sileyim ?
 

mmtazz

Üye
ALLAH RIZASI ICIN SU SERTIFIKA AYARLARINI BANA YAPMAMDA YARDIMCI OLACAK BI ARKADAS EKLESIN SU MSENEMI [email protected] sabaha kdar acık msenem kafayı kıracam ya yapıorum bana program yukle dıo ama yukleyemnıorum sertıfıka hatası werıo nasıl yapacam bı care

--------------- Ekleme ---------------

ALLAH RIZASI ICIN SU SERTIFIKA AYARLARINI BANA YAPMAMDA YARDIMCI OLACAK BI ARKADAS EKLESIN SU MSENEMI [email protected] sabaha kdar acık msenem kafayı kıracam ya yapıorum bana program yukle dıo ama yukleyemnıorum sertıfıka hatası werıo nasıl yapacam bı care HELLO CARBIDEYI YUKLICEM SERTIFIKA HATASI WERIO SU MSNEDEN BANA BI ULASIN WALLA KAFAYI YICEM
 
uA_abdül

uA_abdül

Üye
harikanısın mükemmel paylaşım
 

ygemici

Üye
N82 deniyorum olmuyo :( daha hellocarbide programını yüklemiyoki :( sertifka hatası veriyo yaa..üstelik telefonda sertifika bile var bişey anlamadım ben bu işten..
 
canavar264

canavar264

Üye
Teşekkürler...
Çok işime yaradı...

Ancak bazı telefonlarda işe yaramıyor...
Benim Telim N73 sorunsuz bir şekilde hallettim ama
Kardeşimde 6220 var, onda aynı adımları takip etmemize rağmen sys içine bir türlü giremedik....
Bu konuda bilgisi olan varsa lütfen yazsın....

Tekrar teşekkürler.........
 

Mjoy13

Üye
selam n97 de verdiğin signed dosyaların hepsine "süresi geçmiş sertifika" hatası verdi.yardım edersn sevinirim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt