evet ne yapmak gerkiyor bilen var mı ?arkadaşlar, önce de yazdım ama, şuan yaptığımız şey, program yüklemek için sertifika sorununu halletmeye çalışmak. ama sertifika sorununu halletmeden X-plore nasıl kurcaz ben onu soruorum. Daha önce n73 te zaman ayarlarıyla oynayarak yaptım ama e65 te deniyorum ve olmuo... Yani zaten program yükleyemioruz sertifika sorunundan dolayı, x-plore ve hellocarbide programlarını nasıl yükleyecez??? yani zaten x-plore yüklerken sertifika sorunu diyo, ne yapmam gerektiğini bilen varmı?
[Yeni ve En Basit ] System Hack,Sertifika Sorununa Son - HelloCarbide
DOSTUM SENİN ACTIĞIN BU KONUYU BEN 2.5 AY ÖNCE AÇMAYA ÇALIŞTIM YOK KONU GÖNDERİLİYOR YOK ADMİNLER ONAY VERECEK BEKLEMEN LAZIM FALAN DİYODU
BENDE BURAYA YAZDIM ThE_kOnT a BAKA BİLİRSİN...
http://www.maxicep.com/s60-3rd-blue...psiloc-irremote-v1-00-s60v3-fll-11-62935.html
YANİ BEN SENDEN ÖNCE AÇTIM
AMA SAĞOLSUN ADMİNLERİME GÖNDERMEYE ÇALIŞTIM KONUYU Bİ SÜRÜ PROBLEM![]()
