[Yeni ve En Basit ] System Hack,Sertifika Sorununa Son - HelloCarbide

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
koka89

koka89

Üye
Arkadaşlar bende 4 saatlik bir çalışma sonucunda başardım;
bozuk dosya hatasının nedeni şu; installserver seçimi...
İşte N95 8GB için installserver..Bende sorunsuz çalştı...

 


çark

Üye
arkadaşlar başlangıçta x-ploreyi kurdum birinci aşama olan sys dosyasının içinede ulaştım hellocarbide yide kurdum restrat ta yaptım ama daha sonra telefona soft format attım çalışmayan bir programı kaldırmal için telefon yeniden açıldığında x-ploreden eser yok ve yeniden kurmaya çalışıncada sertifika hatası veriyor
kısaca mıçtım yardım lütfen
 

hakan078

Üye
sagol kardes dediklerini yaptim hemde iki defa ama nasil yukleyecem hala yapamadim nokia n95 v 30.0.0.15 tsk ederim simdiden
 

Bonesphere

Üye
arkadaşlar, önce de yazdım ama, şuan yaptığımız şey, program yüklemek için sertifika sorununu halletmeye çalışmak. ama sertifika sorununu halletmeden X-plore nasıl kurcaz ben onu soruorum. Daha önce n73 te zaman ayarlarıyla oynayarak yaptım ama e65 te deniyorum ve olmuo... Yani zaten program yükleyemioruz sertifika sorunundan dolayı, x-plore ve hellocarbide programlarını nasıl yükleyecez??? yani zaten x-plore yüklerken sertifika sorunu diyo, ne yapmam gerektiğini bilen varmı?
evet ne yapmak gerkiyor bilen var mı ?
 
ThE_kOnT

ThE_kOnT

Üye
[Yeni ve En Basit ] System Hack,Sertifika Sorununa Son - HelloCarbide

DOSTUM SENİN ACTIĞIN BU KONUYU BEN 2.5 AY ÖNCE AÇMAYA ÇALIŞTIM YOK KONU GÖNDERİLİYOR YOK ADMİNLER ONAY VERECEK BEKLEMEN LAZIM FALAN DİYODU

BENDE BURAYA YAZDIM ThE_kOnT a BAKA BİLİRSİN...

http://www.maxicep.com/s60-3rd-blue...psiloc-irremote-v1-00-s60v3-fll-11-62935.html

YANİ BEN SENDEN ÖNCE AÇTIM
AMA SAĞOLSUN ADMİNLERİME GÖNDERMEYE ÇALIŞTIM KONUYU Bİ SÜRÜ PROBLEM :vur
 

djmatrix

Üye
arkadaşlar bende sonunda yaptım,başta bozuk diyordu ama insatall programını deiştirince oldu,sonsuz tşkler,emeğine sağlık
 
metalruh123

metalruh123

Üye
valla bende uzun zamandır bu unsıgned olayına çok sinir oluyordum senin bu açtığın konu sayesinde bu beladan kurtuldum emeğine sağlık ALLAH razı olsun kardeş
 

wwwyolcu

Üye
ÇARK
dostum hafıza kartında private klasörünün içinde xplorer kalıntısı olduğundan yükleme yapmıyor
ordakileri sil sorunu biter
 

slipknotlike

Üye
yhaa abi bende c de sys die bişi yoqqq cvp atarsanz cookk sevnrmm
 

Caqatay

Üye
KesinLikLe Çalışıyor N73 ' Te Denendi OlumLu.
 
kafter

kafter

Üye
sağolasın arkadaşım N73 e yaptım oldu. programları yükleyebiliyorum artık.:oke:
 

coolpeuge

Üye
ya allah cezani versin, calisan telefonu calismaz yaptin. Surekli file corrupted hatasi veriyo simdide. Hicbisey calismiyo. bilmiyorsan yazma kardesim
 

FiYaSKo®

Üye
gerçekten ellerine emeğine sağlık n95 ve e65 te yaptım kusursuz
 

serhat737

Üye
kardeş benim 5320 varda ya bu hellocarbide yi yapıyorum sonra bişey olmuyor yani kapanıyor prog. ama diğer proglar açılıyor yani etkisi olmuyor ve sys açılmıyor?????

acil yardım edermisin?
 

zaribin

Üye
kardeş eline ve gönlüne sağlık sonunda yaptım tıkır tıkır çalışıyor.:oke:

--------------- Ekleme ---------------

n95 8gb de çalıştı sagol birader
 

gfidan88

Üye
tşk ler
 

werasd

Üye
arkadaşlar yardımlar için herkese eyvallah. benim bi sorunum var ve eminimki bu konularda yeni olan arkadaşlara da vereceğiniz cevapların yardımcı olacağını düşünmekteyim.
sistemi hackledikten sonra tüm dosyaları artık görebilir olduk. bende n81 2 gb var ve tel hafızası 2 küsür mb ye kadar düştü ve ben rahatsız oluyorum. bişeyleri silmem lazım ama neleri
sys (6 mb), private(7,3 mb) ve resource (5.7 mb) klasörleri oldukça fazla yer mb tutmakta neleri silebilirim neleri silersem başım belaya girer ne nedir. bunlara cevap verecek arkadaşlar aranıyor. saygılar...
 

serhat737

Üye
kardeş benim 5320 varda ya bu hellocarbide yi yapıyorum sonra bişey olmuyor yani kapanıyor prog. ama diğer proglar açılıyor yani etkisi olmuyor ve sys açılmıyor?????

acil yardım edermisin?
 

cakmakalper

Üye
hellocardibede menu1 i seçiyoyorum bişey olmuyor an ekranına atıyor menu5 i flana seçincede bişey soramadan uygulama kapandı diyor :S telefonum samsung sgh-i450
 

pinay

Üye
arkadaşım ellerine sağlık. çok teşekkür ederim. bende yüklerken arkadaşların dediği gibi dosya bozuk yüklenemiyor diye uyarılar aldım fakat OS 9.2 installer dosyasını sys/bin dosyasına atınca gayet güzel çalıştı. yalnız tek sıkıntım telefonum da yavaşalama ve takılmalar oluyor bu normal mi( film izlerken hiç bir takılma yok sadece telefonu kurcalarken ara ara takılıyor) tekrar çok teşekkür ederim ellerine sağlık.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt