[Yeni ve En Basit ] System Hack,Sertifika Sorununa Son - HelloCarbide

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
beykozlu_emre

beykozlu_emre

Üye
link ölü kardeş yeniden koyar mısın n95 e uyumlu olanı

--------------- Ekleme ---------------

tamam kardeş ellerine saglık oldu başardım bende n95 de sorunsuz calısıyor emegine saglık
 


küçükköylü apo

Üye
arkadaşlar bende bin dosyası 'e' de acaba ole bişi olabilir mi yani c ile e fark eder mi
 

erkanerkan91

Üye
kardeş benim 5320 varda ya bu hellocarbide yi yapıyorum sonra bişey olmuyor yani kapanıyor prog. ama diğer proglar açılıyor yani etkisi olmuyor ve sys açılmıyor?????

acil yardım edermisin?


aynı şey bende de oluyo :D çare bulan yokmu yaw....
 

mehmet 1905

Üye
Kardeş çok sağol. Ama benim telefonum Samsung i450 daha bugün geldi kargoyla. Bu telefon Pre-FP1, FP1, FP2 ye mi giriyor hangisi oluyor. Bir de ben denedim birini FP1 and FP2 yi. Hellocarbide ye gelesiye kadar her şeyi yaptım oldu. Fakat şu Hellocarbide yi açınca Menu1 diyorum hiç bir soru çıkmıyor. Allah rızası için bana yardım et. Kafayı yicem şimdi. Bir şey değil telefonu kırasım geliyor. Neden Menu1 diyince hiç bir şey çıkmıyor. Başka yerlerde de denedim bu Hellocarbide yi yine olmadı. Lütfen yardım et. Acil cevap verirsen sevinirim.
 
pirate.dgkn

pirate.dgkn

Üye
teşekkür ederm kardes cok iyi oldu bu valla hersey kusursuz calısıor emegine saglık :oke:

--------------- Ekleme ---------------

Kardeş çok sağol. Ama benim telefonum Samsung i450 daha bugün geldi kargoyla. Bu telefon Pre-FP1, FP1, FP2 ye mi giriyor hangisi oluyor. Bir de ben denedim birini FP1 and FP2 yi. Hellocarbide ye gelesiye kadar her şeyi yaptım oldu. Fakat şu Hellocarbide yi açınca Menu1 diyorum hiç bir soru çıkmıyor. Allah rızası için bana yardım et. Kafayı yicem şimdi. Bir şey değil telefonu kırasım geliyor. Neden Menu1 diyince hiç bir şey çıkmıyor. Başka yerlerde de denedim bu Hellocarbide yi yine olmadı. Lütfen yardım et. Acil cevap verirsen sevinirim.

baska pro lara girmeyi dene girmezse calısıyo demektr gerek yk mesajın cıkmasına bndede ilk denememde cıkmamıstı . . .
 

sabricankan

Üye
arkadaşım sys klasörü yok prıvete klasörüde bunları kendimizmi yapcaz ayarlardan gizli dosyaları göster yaptım yine olmuyo nasıl yapcaz.
 
askim822

askim822

Üye
İşlemi yaptıktan sonra yükleme dosyalarına DOSYA BOZUK uyarısı veriyor!
 

mehmet 1905

Üye
teşekkür ederm kardes cok iyi oldu bu valla hersey kusursuz calısıor emegine saglık :oke:

--------------- Ekleme ---------------



baska pro lara girmeyi dene girmezse calısıyo demektr gerek yk mesajın cıkmasına bndede ilk denememde cıkmamıstı . . .

Başka programlara girebiliyorum. Ya yoksa telefon Samsung diye mi olmuyor. :agla :( Lütfen yardım edin. HelloCarbide çalışmıyor. :agla C:\Sys\Bin in içine başka bir yolla giremezmiyiz.
 

carpediem81

Üye
çok çok çok teşekkürler.süperr
 

cakmakalper

Üye
Kardeş çok sağol. Ama benim telefonum Samsung i450 daha bugün geldi kargoyla. Bu telefon Pre-FP1, FP1, FP2 ye mi giriyor hangisi oluyor. Bir de ben denedim birini FP1 and FP2 yi. Hellocarbide ye gelesiye kadar her şeyi yaptım oldu. Fakat şu Hellocarbide yi açınca Menu1 diyorum hiç bir soru çıkmıyor. Allah rızası için bana yardım et. Kafayı yicem şimdi. Bir şey değil telefonu kırasım geliyor. Neden Menu1 diyince hiç bir şey çıkmıyor. Başka yerlerde de denedim bu Hellocarbide yi yine olmadı. Lütfen yardım et. Acil cevap verirsen sevinirim.

aynısı abi bndede i450 aynı hata menu1 i seçiyombişey olmuyo dump u seçince bi soru geliyo ok diom programdan çıkıyo ama sys yi falan hack yapmıyo installserverı atınca izin vermiyo samsung diemi böyle lütfen yardım beyler
 
sahin_k

sahin_k

Üye
ALLAH razı olsun kardesim
 

sariha

Üye
install server i nrdn bulacam peki
 

seminay

Üye
sonunda oldu çokta iyi oldu emeği geçen herkese teşekkürler
 

talihligen

Üye
nokia 6120c yeni versiyonunda (6.01) çalışmıyor.
 

goldslayt

Üye
10 numara anlatıs vardı helal olsun sabahdan berı bunu yapmaya calısırdım helal olsun sana valla
 

balistik81

Üye
kardeşim ben yaptım oldu eline ayagına başına gözüne sagılk versin allah çooooooooooookkkkkkkkkk teşekkür ederim saolasın

--------------- Ekleme ---------------

artık gher programı yükleye biliyorum da önceden sertifika hatası verenlerin hepsini yükledim tekrardan teşekkür ederim
 

berukeru

Üye
öncelikle ferret biraderime teşekkürü bir borç biliyorum ! N78'e ilk denemede yükledim ve canavar gibi çalışıyor :oke:
not: installsertver.exe dosyası blackface arkadaşımızın verdiği linkten indirdim problemsiz çalışıyor (FP2 cihazlar için) N78 ciler direk indirip kullanabilirler.
 

MANZAK

Üye
Ferret 10 Numara Adamsın, Vesselam.
 
vatozz

vatozz

Üye
N73 de artık iki yöntemde çalışmıyor versiyon 839.42.01 oldu hiç bişey yüklenmiyor malesef
 
psikolaz

psikolaz

Üye
Arkadaşlar genel sorun olarak mudo.sis programını güvenlik nedeni ile çalıştıramama ve uygulamaları yüklemeye çalışırken dosya bozuk uyarısı olduğunu gördüm.

öncelikle dosya bozuk uyarısını almamanız için installserver.exe telefonunuzun modeline uyumlu olmalıdır ferret arkadaşımızın verdiği versiyon 9.1 ler için uygundur bende onu kullanınca (telefonum 9.2) haliyle dosya bozuk uyarısı aldım 9.2 ler için olan installserver.exe yi kullanınca dosya bozuk uyarısı almadım.

Telefonunuzun modeline uygun installserver.exe yi
http://www.maxicep.com/s60-3rd-sistem-modifikasyon-uygulamalari/sertifikasiz-program-yukleme-install-server-yeni-modeller-eklendi-142133.html buradan bulabilirsiniz

2. olarak mudo.sis programını kullanabilmek için kesinlikle telefon hafızasına yüklemeniz gerekmektedir ferret arkadaşımız onu da belirtirse sevinirim aksi takdirde güvenlik nedeniyle açılamıyor uyarısı alırsınız. umarım yardımcı olabilmişimdir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt