slm arkadaslar ben yaptim yukledim oldu yalniz yuklerken arkasin anlattiklarinin hepsini birden yapin yoksa bozuk hatasi veriyor yani .helocarbide, x-ploreyi, modo yu kur tele burada ilk once sys ve installserver exe yi kartin on yuzune atin sonra helocarbide, x-ploreyi, modo yu kur tele x-plore yi calistir ayarlar 0 ra basarak ayarlarinda 4 secenegi isaretle xplorenin acik kaldindan sonra arkaplanda xplore menuden helocarbide yi ac menu1 yes de xplore geri don kartinizdaki sys dosyasini xplore kisayol tusu (2)basarak sys uzerine tumunu yazdir diyoruz sonrada installserver exe yide xplore kisaya yol 2 ye basarak (sys), (bin) dosyasinin icine atiyoruz islem bukadar tele kapatip aciyoruz acildiktan sonrada ilk (Nokia_Maps_2.0_2602_3.1_u) kuruyoruz en sonda (Nokia.Maps.v2.0.2602.S60v3.SymbianOS9.1.Unsigned-illusion) kuruyoruz ben boyle denedim oldu herkese kolay gelsin