acil yardım edin lütfen bu işlemi yaptım fakat şimdi yükleme yaptığımda "dosya bozuk "uyarısı veriyo bütün işlemleri harfiyen yaptım
ayrıca bu işlemi komple nası kaldırabiliriz.
beyler bozuk dosya uyarısı alanlar installserver.exe yi degilde modifiye işlemlerde s60 9.2 için olan installserver.exe var başka bir işlem için anlatmış ama olsun siz bunu kullanırsanız butun sorunlar uçup gidiyor
ayrıca konuyu açan ve emek veren arkadaşada sonsuz teşekkürler o kadar program vardı hiçbirini kuramıyordum hem kolay bir işlem hemde etkili
çok ama çok teeşekkürler
--------------- Ekleme ---------------
http://www.maxicep.com/s60-3rd-sist...tall-server-yeni-modeller-eklendi-142133.html
linkte bu burdan os9,2 için olan instalserver.exe yi verilenin yerine kullanın tamamdır

kardes telefonamı atıyım yoksa yıgın hafızayamı bıde vıdeoda donma sorunu var daha once hafızaya format attım duzeldı sımdı gene basladı ve nasıl atarımservise vermeden önce format at telefona, öyle ver servise.. sorun olmaz böylece...
kardes telefonamı atıyım yoksa yıgın hafızayamı bıde vıdeoda donma sorunu var daha once hafızaya format attım duzeldı sımdı gene basladı ve nasıl atarım
