PriZm
Üye
aynen öyleİster inanın ister inanmayın => sömürgeciliktir.
Ama sistemli sömürgecilik. Adamlar ekran kartı güçlü telefonlar çıkarıyor ki oyun yapımcıları kazansın. Oyun yapımcıları da güçlü sistem gerektiren oyunlar çıkarıyor ki telefon yapımcıları kazansın. Arada giden biziz![]()

bana kalırsa bu bilgisayarlarda olan Direct X sürümüde kandırmacadan başka birşey değil.




.


