Yeni Nesil Sömürgeci Sistem

Sponsorlu Bağlantılar

PriZm

PriZm

Üye
İster inanın ister inanmayın => sömürgeciliktir.

Ama sistemli sömürgecilik. Adamlar ekran kartı güçlü telefonlar çıkarıyor ki oyun yapımcıları kazansın. Oyun yapımcıları da güçlü sistem gerektiren oyunlar çıkarıyor ki telefon yapımcıları kazansın. Arada giden biziz :)
aynen öyle:)

bana kalırsa bu bilgisayarlarda olan Direct X sürümüde kandırmacadan başka birşey değil.
 


Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
:oke: :ehe
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
İster inanın ister inanmayın => sömürgeciliktir.

Ama sistemli sömürgecilik. Adamlar ekran kartı güçlü telefonlar çıkarıyor ki oyun yapımcıları kazansın. Oyun yapımcıları da güçlü sistem gerektiren oyunlar çıkarıyor ki telefon yapımcıları kazansın. Arada giden biziz :)
Bu biraz haksızlık sanki,belkide daha kaliteli ve konforlu olsun diyedir.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
bir şey sormak istiyorum; bu sömürü dediginiz sistemde arz mı talebi tetikliyor yoksa talep mi arzı tetikliyor:hmmm
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
bir şey sormak istiyorum; bu sömürü dediginiz sistemde arz mı talebi tetikliyor yoksa talep mi arzı tetikliyor:hmmm

Öncelik sırasını soruyorsan öncelikle arz talebi tetikliyor. Yani adamlar hiç ekran kartı çıkarmasa biz neden isteyelim :)
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Ekmek parası :ehe
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici


Öncelik sırasını soruyorsan öncelikle arz talebi tetikliyor. Yani adamlar hiç ekran kartı çıkarmasa biz neden isteyelim :)

bence bizler bu konuda hep daha fazlasini isteyerek doyumsuzlugumuzla firmalarin iştahini kabartiyoruz. Talep yogun bir alanda firmalar bu talebi kendilerini koruma onlemlerini alarak karşilarlar bu da somuruye girmez bence. Ama şunu diyebiliriz,bir oyun bu kadar para eder mi? Cunku atiyorum 1000tl'ye aldiginiz bir cihaza yuklenen oyunlarin toplam fiyati cihaz fiyatini gecebilir.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi


bence bizler bu konuda hep daha fazlasini isteyerek doyumsuzlugumuzla firmalarin iştahini kabartiyoruz. Talep yogun bir alanda firmalar bu talebi kendilerini koruma onlemlerini alarak karşilarlar bu da somuruye girmez bence. Ama şunu diyebiliriz,bir oyun bu kadar para eder mi? Cunku atiyorum 1000tl'ye aldiginiz bir cihaza yuklenen oyunlarin toplam fiyati cihaz fiyatini gecebilir.

Son cümlene sonuna kadar katılıyorum :oke:

Aslında bir zıtlık olduğunu söylebilirim. Hem oyunlara para vermek istemiyoruz hem de adamların hakkı olduğunu söylüyoruz.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici


Son cümlene sonuna kadar katılıyorum :oke:

Aslında bir zıtlık olduğunu söylebilirim. Hem oyunlara para vermek istemiyoruz hem de adamların hakkı olduğunu söylüyoruz.

emeklerinin karşiligini almak tabii ki bu firmalarin da hakki. Ama o fiyatlar emeklerin karşiligi mi yoksa talebi somurmek mi. Bence bu kadar fanatikce oyun bagimlisi insanlar oldukca onlar da fahiş fiyatlarla somurmeye devam edicekler. Duşunun yeni cikan bir oyunu almak icin geceyarisi Turkiye'de kuyruklar oluştu ana haber bultenlerine duştu haberleri bence trajikomik bir durum bu:hmmm
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi


emeklerinin karşiligini almak tabii ki bu firmalarin da hakki. Ama o fiyatlar emeklerin karşiligi mi yoksa talebi somurmek mi. Bence bu kadar fanatikce oyun bagimlisi insanlar oldukca onlar da fahiş fiyatlarla somurmeye devam edicekler. Duşunun yeni cikan bir oyunu almak icin geceyarisi Turkiye'de kuyruklar oluştu ana haber bultenlerine duştu haberleri bence trajikomik bir durum bu:hmmm

İşte benim de anlatmak istediğim buydu tercüman oldun :)
 
yakup_281

yakup_281

Üye
İster inanın ister inanmayın => sömürgeciliktir.

Ama sistemli sömürgecilik. Adamlar ekran kartı güçlü telefonlar çıkarıyor ki oyun yapımcıları kazansın. Oyun yapımcıları da güçlü sistem gerektiren oyunlar çıkarıyor ki telefon yapımcıları kazansın. Arada giden biziz :)

mobil değilde pc oyunları gerçekten çok pahalı
 
Kerim.

Kerim.

Üye


emeklerinin karşiligini almak tabii ki bu firmalarin da hakki. Ama o fiyatlar emeklerin karşiligi mi yoksa talebi somurmek mi. Bence bu kadar fanatikce oyun bagimlisi insanlar oldukca onlar da fahiş fiyatlarla somurmeye devam edicekler. Duşunun yeni cikan bir oyunu almak icin geceyarisi Turkiye'de kuyruklar oluştu ana haber bultenlerine duştu haberleri bence trajikomik bir durum bu:hmmm
aynen o kuyruk olayları çok saçma
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
mobil değilde pc oyunları gerçekten çok pahalı

Gidip mobil bir oyuna 10 TL veren insan gidipte XBOX oyununa 100-150 lirayı hayli hayli verir fiyatları bence gayet normaller.Bir PC oyununu ya da bir XBOX oyununu aylarca sıkılmadan oynadığımı bilirim.Birde adamlar doğal olarak güçlü işlemci, güçlü ekran kartı çıkaracaklar.Eğer bunlar olmasaydı akıllı telefon kavramı ortaya çıkmazdı.Daha güçlüsünü mobile koyacaklar tabiki.Birde oyun yapımcıları gidipte daha düşük bir ekran kartının kaldırabileği oyunu o ekran kartını kullanan telefonlara çıkarmama gibi bir şey yapmıyor ki.Eğer senin için yetiyorsa o grafiklerdeki oyunları oyna.Oyun yapımcısı grafiklerde düzenleme yapmazsa suçlu olur, yaparda güçsüz ekran kartları desteklemezse yine suçlu olur.Eğer o nimetten faydalanmak istiyorsan ya alacaksın düzgün bir telefonu ya da telefonunda yeten oyunlarla idare edeceksin.Oyun firmaları elinde daha iyisini yapıpta çok satmak varken daha kötüsünü yapmaz.Yapsa bile asıl bu doğru olmaz.Teknoloji bu kadar hızlı gelişir, büyürken oyunların grafiklerinin, kalitelerinin, isteklerinin büyümemesini nasıl isteyebiliriz ki.
 
AndroidciMünir

AndroidciMünir

Üye
3210'a abanın beyler.Tanesi 10 liradan 15 tane alın koyun bi kenara yakında pahalanabilir :hmmm :kop:
 
doctorrr

doctorrr

Üye
merak etmeyin ben bu oyunu bozacam, bozarım :halay3:
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Oyunları bozarsanız oyum yapımcıları nasıl kazanacak :ehe
 


Üst Alt