Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
nadir hocam reisin yüklediği versiyon yeni mi bununla arasında ne fark var ?bunu silip onu mu yüklesek ayrıca haritalar aynı gibi geldi 2009-9?...........
Nadir
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
aynı dostum hiç farkı yok..haritalar aynı hiç gerek yok bence..
kırizantem
Üye
ben yeni versiyonu yükledim sekmeleri karıştırırken donuyor hiç içime sinmedi bu ya 27 li versiyona nasıl dönerim şimdii ?
Nadir
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
hafıza kartına format atarak..hem o yeni versiyon değil ki..o önceden pda lar için sürümdü sonra symbiana çevrildi..yani bununla aynı sürüm..
kırizantem
Üye
teşekkür ederim nadir bey bende yeni sürüm sanıp bi heves yükledim bazen böle küçük hatalar yapıyorumm işte
burdan yüklediğim dosyaları haf karttan sildim öle kurdum sıkıntım ordan gelirmi bilmem
Nadir
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
tamam çalışır..
fat.did
Üye
arkadaslar turkceıngılızce dil siylerine giremıyorum
Nadir
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
ağ ayarlarından dns yi 4.2.2.5 yaparsan girersin..
erdigutekin
Üye
bu kdr link var burda ama biz hepsini indiricek miyiz :S özür dilerim bilmiyorum yardımcı olur musunuz???*
Nadir
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
Türkçe sesi,Ana Programı ve Türkiye Haritsını indireceksin..
erdigutekin
Üye
teşekkür ederim arkadaşım..
fatih_ayoglu
Üye
Ustam ellerine saglik keske tesekkur butonuna 100 defa basabilsek.Program guzel benim satio ya yukledim calisiyor tam % 100 degil ama is gorur emeklerine saglik coook coooook tesekkurler .Yanliz ben tr haritasini indiremedim 0 kb lik bi dosya iniyor sorun bendemi acaba?tsk tsk tsk
Nadir
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Türkiye Haritası burda..
mertderin
Üye
0kb bir türkiye haritası var. program çok kaliteli, bu kadar düşük boyuttaki dosyayı kullanıyor demek.
Nadir
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
85 mb harita nasıl 0 kb?
Nadir
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
Türkiye Haritası silinmiş ben 4shared e upload edeceğim,,linki ilk sayfaya eklerim..
kerzami
Üye
versiyon 3,5,27 ile 9 arasındaki fark nedir. ben herhalde 9 olanını kurdum.ama ikiside yeni diye geçiyor
Nadir
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
konunun açılma tarihine bakarsan görürsün..bununla 9.13 olan aynı haritayı kullanıyor farkı yok..
kenshin06
Üye
Bu program garminden daha iyiymiş açıkcası garminde hala eski sokak cd numaraları var bunda yenı sıstemdekı gıbı kullanmasıda oldukca kolay .Suan sorunsuz calısıyor Tesekkurler