Yeni NDRIVE 3.5.27 s60v3/v5

Sponsorlu Bağlantılar

Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
arkadaşlar navi koduyla yrni versiyon yüklr bunu kurarsanız karlı havada navigasyonu rahatlıkla yaparsınız..
 


naklovy

Üye
nadir hocam reisin yüklediği versiyon yeni mi bununla arasında ne fark var ?bunu silip onu mu yüklesek ayrıca haritalar aynı gibi geldi 2009-9?...........
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
aynı dostum hiç farkı yok..haritalar aynı hiç gerek yok bence..
 

kırizantem

Üye
ben yeni versiyonu yükledim sekmeleri karıştırırken donuyor hiç içime sinmedi bu ya 27 li versiyona nasıl dönerim şimdii ?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hafıza kartına format atarak..hem o yeni versiyon değil ki..o önceden pda lar için sürümdü sonra symbiana çevrildi..yani bununla aynı sürüm..
 

kırizantem

Üye
teşekkür ederim nadir bey bende yeni sürüm sanıp bi heves yükledim bazen böle küçük hatalar yapıyorumm işte
burdan yüklediğim dosyaları haf karttan sildim öle kurdum sıkıntım ordan gelirmi bilmem
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
tamam çalışır..
 

fat.did

Üye
arkadaslar turkceıngılızce dil siylerine giremıyorum
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ağ ayarlarından dns yi 4.2.2.5 yaparsan girersin..
 
erdigutekin

erdigutekin

Üye
bu kdr link var burda ama biz hepsini indiricek miyiz :S özür dilerim bilmiyorum yardımcı olur musunuz???*
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Türkçe sesi,Ana Programı ve Türkiye Haritsını indireceksin..
 
erdigutekin

erdigutekin

Üye
teşekkür ederim arkadaşım..
 
fatih_ayoglu

fatih_ayoglu

Üye
Ustam ellerine saglik keske tesekkur butonuna 100 defa basabilsek.Program guzel benim satio ya yukledim calisiyor tam % 100 degil ama is gorur emeklerine saglik coook coooook tesekkurler .Yanliz ben tr haritasini indiremedim 0 kb lik bi dosya iniyor sorun bendemi acaba?tsk tsk tsk
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Türkiye Haritası burda..
 

mertderin

Üye
0kb bir türkiye haritası var. program çok kaliteli, bu kadar düşük boyuttaki dosyayı kullanıyor demek.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
85 mb harita nasıl 0 kb?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Türkiye Haritası silinmiş ben 4shared e upload edeceğim,,linki ilk sayfaya eklerim..
 

kerzami

Üye
versiyon 3,5,27 ile 9 arasındaki fark nedir. ben herhalde 9 olanını kurdum.ama ikiside yeni diye geçiyor
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
konunun açılma tarihine bakarsan görürsün..bununla 9.13 olan aynı haritayı kullanıyor farkı yok..
 
kenshin06

kenshin06

Üye
Bu program garminden daha iyiymiş açıkcası garminde hala eski sokak cd numaraları var bunda yenı sıstemdekı gıbı kullanmasıda oldukca kolay .Suan sorunsuz calısıyor Tesekkurler
 


Üst Alt