öncelikle çok teşekkür ederim çok güzel bi program. benim bi kaç sorum olacak. aynen anlattığın gibi telefona programı kurdum ve çalıştırdım. yanlız benden aktivasyon kodu istemedi bağlantı yeri olarak evdeki modemi bağladım ve çalıştı. ancak gps yok yazıyor ve adres verince kendi kendine gidiyor. yani uyduya bağlanmadan yol tarif ediyor. bilgisayrdan aktivasyon kodu almadan bu şekilde çalışması normal mi? ay sonunda kabarık bi fatura gelir mi (gerçi wlandan bağlandık ama kıllandım)? birde gprs ten nasıl bağlıyacam ücretsiz olarak acaba nerede yanlış yaptım? bu arada telin markası n93i şimdiden teşekkürler kardeşim cevap yazarsan sevinirim.