Yeni NDRIVE 3.5.27 s60v3/v5

Sponsorlu Bağlantılar

happyplayer

Üye
Bı sorum daha olacak ben hangı aktıvasyon kodunu gırecegım hepsını denemem mı gerekıyor acaba cunkı 4 tane verılmıs...******'de.
 


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
: dan sonrakilerden birini gireceksin..
 

happyplayer

Üye
Belkı 20 tane gırdım degısık ama bı turlu olmuyor : Sonrasını denıyorum.
 

eposta55

Üye
teşşekkürler bu güzel programı paylaştığınız için......
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi günlerde kullanın..
 

ogun6767

Üye
harıtaların lınklerınde bır sorun var sanırım
download yapılmıyor
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
megaupload da sorun yok dns ayarlarını değiştirip denersen indirirsin..
 

sercanali

Üye
Şimdi kurdum denedim çalışıyor açık havada değilim gps sinyali alamadım aktivasyonunu yaptım teşekkürler
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi günlerde kullan..
 

timsah35

Üye
öncelikle çok teşekkür ederim çok güzel bi program. benim bi kaç sorum olacak. aynen anlattığın gibi telefona programı kurdum ve çalıştırdım. yanlız benden aktivasyon kodu istemedi bağlantı yeri olarak evdeki modemi bağladım ve çalıştı. ancak gps yok yazıyor ve adres verince kendi kendine gidiyor. yani uyduya bağlanmadan yol tarif ediyor. bilgisayrdan aktivasyon kodu almadan bu şekilde çalışması normal mi? ay sonunda kabarık bi fatura gelir mi (gerçi wlandan bağlandık ama kıllandım)? birde gprs ten nasıl bağlıyacam ücretsiz olarak acaba nerede yanlış yaptım? bu arada telin markası n93i şimdiden teşekkürler kardeşim cevap yazarsan sevinirim.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
uygulamalarda yer var oraya gir konumlama yöntemlerinden tümleşik gps yi seç..program açıkken hakkındaya gir unlock olacak onu yap..
 

zafereksi

Üye
teşekkür ederim kardeş yaa, çok sağol...
 

timsah35

Üye
sanırım n93 ide tümleşik gps yok. fikri olan var mı bu konuda?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
N93 te gps yok..
 

denizzengin007

Üye
arkadaşlar Ndrive_unsigned.sis dosyasına nasıl sign işlemi yapacağım?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
öyle bir dosya yok..
 

oguzkagan8856

Üye
zben bu programı kurdum dediğiniz gibi. kendi kendine ankarada bi sokaktan başlıyor. girdiğim rotaya doğru gidiyor. sağa dön sola dön de diyor.. herşey iyi hoş da ben konyada yaşıyorum :D:D:D
 

afatsum_21

Üye
zben bu programı kurdum dediğiniz gibi. kendi kendine ankarada bi sokaktan başlıyor. girdiğim rotaya doğru gidiyor. sağa dön sola dön de diyor.. herşey iyi hoş da ben konyada yaşıyorum :D:D:D
Dostum o olay UYDULARA bağlanamadığından oluyor...Açık havada 5-10 dakika sabit bekle bi bağlansın sonra rota belirle...
 
maytel

maytel

Üye
Aynı bağlanamama sorunu bende de var.Ama önceden daha kötü hava koşullarında bile bağlantı sağlarken şimdi hava açık olduğu halde bu şekilde yapması bence normal değil...Ayrıca iki tane 5800 var elimde şimdi biri 3 çizgi bağlantı sağlarken diğeri 1 kırmızı oluyor(oda bazen).Tüm ayarlara baktım her şey normal gariplik sizce nerede olabilir..
 


Üst Alt