Yeni NDRIVE 3.5.27 s60v3/v5

Sponsorlu Bağlantılar

Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi günlerde kullan canım..
 


CONNECTED7

CONNECTED7

Üye
dediginiz gibi aradım buldum speecdamsın içine atım sabah açtım ndrive ı hergün gittigim güzergahta 7 tane nobese buldu artı karşı yönden gelen polis araçlarını görüyor artı ışıkları bile haber veriyor ELLERİN dert görmesin kardeş ankarada olsan sana yemek ısmarlardım ama kayseridesin selamlar
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
canın sağolsun senden isteğim o radarları bana göndersende ilk sayfaya eklesem kötü olmaz..
 
CONNECTED7

CONNECTED7

Üye
nasıl gönderecem nen pek çakmam
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
nerden indirdiysen linkini ver ben indiriyim..
 

teolog

Üye
nadir hocam bu superdı ıste bundan acaıp verm aldım super bişi hakıkatende ellerın dertgormesın yapanlarda sagolsunlar
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi günlerde kullan hocam..
 

omergrg

Üye
çok teşekkür ederim..çok güzel anlatım adım adım hepsini uyguladım ve oldu.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi günlerde kullanırsın inşallah..
 
CONNECTED7

CONNECTED7

Üye
BURDAN İNDİRMİŞTİM NADİR BEY
 
eylulde

eylulde

Üye
kesinlikle gps e en hızlı ve sorunsuz bağlanan "ndrive"
tşk. nadir...
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
sağolasın kardeşim..
 
omerozel34

omerozel34

Üye
yükledim sorunsuz çalışıyor anlatımın ve paylaşımın için çok teşekkür ederim
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi günlerde kullanın..
 

feelness

Üye
Selam Kolay gelsin öncelikle

Paylaşımı ve Yorumların cogunu okudum elimden geldigi kadar ama bendeki gibi bi sorun gozume carpmadı

Öncelikle N97 kullanıyorum , yaptiklarimi sıralarsam belki yanlışı nerde yaptıgımı soyleyebilirsiniz

----
-------------------------------------------------------------------------------------

Sorunu hallettim yani en azından aktivasyon konusundaki ama GPS baglantısı hala kurulamıyor bu konuda yapmam gereken ayarlamalar warsa onları soyleyebilirmisiniz...
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
konumlama yöntemlerini bul ordan sadece tümleşik gps yi seç..
 
CONNECTED7

CONNECTED7

Üye
NADİR BEY 5800 xm v40 güncelledikten sonra get new diyorum çıkan parolayı telefonda yerine yazıyorum cevap invalid diyor.Yoksa sertifikalamam mı gerekiyor ki öyle diyor
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
zannetmiyorum generatörü kapat yeniden açıp get de..
 
CONNECTED7

CONNECTED7

Üye
yapabildim sonunda sertifika alıp router 66 yıda denemek istiyorum degermi? NADİR
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
denersen çok sevinirim..hem kontrol ederiz..harita ile gezinti yapılıyor ama bir yerden bir yere gidemiyorsun..dün güncellemiştim bir denersen makbule geçecek..
 


Üst Alt