Yeni NDRIVE 3.5.27 s60v3/v5

Sponsorlu Bağlantılar

6630bilal

Üye
kardeş ya dil dosyalarını yükledim sonuçta açtım proğramı ama açılan dosyada harflerin yerine soru işaretleri çıkıyor.
 


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
dil i ayarlardan Türkçe seçmelisin..
 

kırizantem

Üye
slm lar garmin ile birlikte çalıştırabilirmiyim acama ?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
çalışır..
 

kırizantem

Üye
:allalla:teşekkür ederim ilk yüklememde başarılı olamadım o yüzden sordumm gharmin sorunsuz yüklü ve çalışıyor lakin ndrıver yüklediğimden garmini açmaya çalışıyor nedense anlayamadım bi türlü
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
alakaları yokki..ben NDrive,Roue 66 ve Nokia Maps i aynı anda yüklemiştim..hepsinin çalıştırdığı haritalar farklı..
 

alperen1989

Üye
program icin cok tessekurler,
ben bu programi yukledim, peki icinde speedcams ler yuklu mi yoksa ayri mi yuklicez
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi

naklovy

Üye
speedcam ne işe yarıyor ben ndrive ın sitesine teli bağladım ve güncelledim; speedcam ı yükledi
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
speedcam hız kamerası demek..yani radar falan gösteriyor..
 
orhanertul

orhanertul

Üye
Nihayet Yükleyebildim nokia 58 EM ye. Sorunsuz çalıştı..Emeğine sağlık teşekkür ederim...
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi günlerde kullan canım...
 

kırizantem

Üye
emeğinize sağlık dün akşam hiç fazla uğraşmadan yükleme işlemini gerçekleştirdimm garmin gözükmesi haf kartı taradığı içinmiş hayır deyip sizin anlatımınızdaki uygulamayı telden kurdum sorunsuzz
 

bs46

Üye
Nadir Bey 3-4 ayrı navi programı yüklemişiniz bunun hangisi daha kullanışlı acaba
Hepsini tek tek yükleyip denemek isterdim ama çok zaman alcak gibi duruyor.
Hepsi için ayrı ayrı teşekkürler...
 

romiere

Üye
paylasim icin tsk gercekden cok basit bi kurulusu var cok detayli degil denilmis ama fransada yasiyorum fransa ispanya almanya haritalari oldukca detayli yalniz radar dosyalari yok elinizde var ise fransa radar dosyasi yukleyebilirmisiniz
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
netten bulabilirsin..ya da NDrive ın sitesine bak..
 
CONNECTED7

CONNECTED7

Üye
garmini 1 hafta kullandım şimdi bunun haritasını indiriyorum anlatılanlara göre iyiyebenziyor NADİR bey ilgilerinize teşekür ediyorum.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
sağolasın sen de iyi günlerde kullanırsın İnşallah..
 
CONNECTED7

CONNECTED7

Üye
dediklerini harfiyen yaptım yarın gpse baglanıp denicem süpersin
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi günlerde kullan canım..
 


Üst Alt