farketmez de nokia pips i hafıza kartına mı kuruyorsun telefona mı?
tamam..programa gir..ayarları aç..dili Türkçe yap..haritayı attın değil mi?bu pips_nokia_1_3_SS.sis bende 1.06 sürümüyle zaten yüklüymüş o yüzden yükleyemiyormuş.. bu arada ben bu programı açtım ve benden adına hiç bişey istemedi bende aradım ama ilk sayfada verdiğin generateyi kullnacak ve kodlari gireceğim biyer bulamadım...
tamam..programa gir..ayarları aç..dili Türkçe yap..haritayı attın değil mi?
harita gözüküyor mu?

bak tam olmamış..o europe yi atmayacaksın onu pc de açacaksın sonra içinde Turkey map i maps klasörüne atacaksın..attım attım 1. sayfada ne yazıyorssa aynen yaptım.. sadece türkiye haritasının olduğu europayı yükledim 280mb.. bu arada dili türkçe yaptım..
--------------- Ekleme ---------------
hartiaya git diyorum sadece mavi ekran geliyor yakınlaştırma uzaklaştıma falan var ama haritayı göstermşyor.. gps sinyali bekliyor diyo sadece![]()
