Yeni Bir Sürüm Gelirse ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


BaranASYA

BaranASYA

Üye
    Konu Sahibi
Kendisi mi iyide ( yanlış anlama anıl kardeş ) ama normal bir modder rambo'nun saydığı özelliklerin kaç tanesini yapabilir ki ;)
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Abartmayın canım işlemci ve ram yükseltilemez, flaş desteği gelemez o kadar da değil :ehe
 
BaranASYA

BaranASYA

Üye
    Konu Sahibi
Yani aynı donanımla yapsalar v60'ta yaparlardı eşşek değiller yaa :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Anılın söylemek istediği T.C.K v1 Finalin tüm s60v5 e çıkacak olmasıdır.
 
  • Beğen
Tepkiler: Eralp YKN
mstf_l

mstf_l

Üye
kendisi nasıl yapıyor ya burda nokia'nın kendi yapacağı güncellemeden söz etmiyor muyuz ?

Nokia'nın kendisi güncelleme yapmaz şimdi n8 gibi 1 nesil symbian^3lere bile güncelleme gelmeyecek ki kaldı ki kaç yıllık 5800'a gelsin

Zaten gelsede gördünüz v60'ta kac yeni sey geldiki
En iyisi cfw
 
  • Beğen
Tepkiler: Eralp YKN
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
yani v70 en fazla ne olabilirki? Belle gelcek hali yok ya
 

Avunyali

Üye
Yok Artık :D :D Ama nokia bu özellikleri 3 hafta sonra değil Mayıs Ayının 18 inde yapacak Diye Biliyorum :)) V7 Final olacak Bu İşlemci de 570 mhz ye kadar çıkacak . ++ olan da Flash Player ve Adobe Reader [PDF] destekli dosyalar açılacak, F Secure gelecek Tema Tamamen Değişecek Tamamen Nokia Herşeyini değiştirecek ..

Bir Arkadaşımız da tarayıcı sürekli değişiyor diyor .. HAKLI tarayıcının speed te artacak .. :) bildigim bu kadar

TABI BUNLAR KESIN DEGILLLLLLLLL !!!!!!!!!!!! NOKIA daha Düşünüyor Çok Geride Kaldı İleri Teknolojide Yeni Bir Süper Smartphone Hazırlaması lazım
 
BaranASYA

BaranASYA

Üye
    Konu Sahibi
Güncelleme Gelir Inşallahta Bu Dediklerin Olması Şartıyla :D
 
virus19

virus19

Üye
daha geçen gün konuştum müşteri hizmeti ile güncelleme talebinde bulundum. Ama olumsuz cevap aldım..
 
tayo01

tayo01

Üye
daha geçen gün konuştum müşteri hizmeti ile güncelleme talebinde bulundum. Ama olumsuz cevap aldım..
Helal Olsun. Biraz Söverek Dicektin ama :islik

---------- Eklendi @ 19:56:44 ---------- Yazıldı @ 19:53:57 ----------

Yok Artık :D :D Ama nokia bu özellikleri 3 hafta sonra değil Mayıs Ayının 18 inde yapacak Diye Biliyorum :)) V7 Final olacak Bu İşlemci de 570 mhz ye kadar çıkacak . ++ olan da Flash Player ve Adobe Reader [PDF] destekli dosyalar açılacak, F Secure gelecek Tema Tamamen Değişecek Tamamen Nokia Herşeyini değiştirecek ..

Bir Arkadaşımız da tarayıcı sürekli değişiyor diyor .. HAKLI tarayıcının speed te artacak .. :) bildigim bu kadar

TABI BUNLAR KESIN DEGILLLLLLLLL !!!!!!!!!!!! NOKIA daha Düşünüyor Çok Geride Kaldı İleri Teknolojide Yeni Bir Süper Smartphone Hazırlaması lazım
Çok Kesin Gibi Konuşuyorsun 5800 çıkalı 4 yıl oldu Bence Zor İşlemci 600mhz Çıkaran Cfw Ler kullanmadım ama Nokia Telefonları 570mhz ye çıkararak tehlikeye atıçağını sanmıyorum :off:
 
aliosman166

aliosman166

Üye
Bir tek biz istemiyoruz. Nokia forumunda ingilizce herşeyi istiyorlar. Nokia zıt erenköy diyor :ehe
adamlar işini biliyo 5800 o kadar geliştirirseler kim alır ki diğer yüksek fiyatlı olan telefonları :)
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Aynen öyle :oke:

Satış kuralları içerisinde tabii ki imkansız. Ya bi düşünün, S^3 5800'a çıkmış. Şimdi S^3 için C6-01, C7 alanlar o zaman 5800'dan vazgeçecekler miydi? E nasıl satacak bu telefon? Biraz mantıklı olun gençler ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: aliosman166

Avunyali

Üye
Helal Olsun. Biraz Söverek Dicektin ama :islik

---------- Eklendi @ 19:56:44 ---------- Yazıldı @ 19:53:57 ----------


Çok Kesin Gibi Konuşuyorsun 5800 çıkalı 4 yıl oldu Bence Zor İşlemci 600mhz Çıkaran Cfw Ler kullanmadım ama Nokia Telefonları 570mhz ye çıkararak tehlikeye atıçağını sanmıyorum :off:

Kardeşim burada 570 mhz dedim ama bu telefonların işlemci hızı bu kadar değil zaten maksimum işlemci hızı nokia lar da 256 veya 350 gibi bişey istemci hızı yükseğe çıkartılmaz . Bunu böyle düşünmen gerekliydi . Telefon hızı performansı artacak diye düşünmeli idin
 
tayo01

tayo01

Üye


Kardeşim burada 570 mhz dedim ama bu telefonların işlemci hızı bu kadar değil zaten maksimum işlemci hızı nokia lar da 256 veya 350 gibi bişey istemci hızı yükseğe çıkartılmaz . Bunu böyle düşünmen gerekliydi . Telefon hızı performansı artacak diye düşünmeli idin
5800 V60 Ofw cpu hızı 431 dir Arkadaşım Öğren gel
 

Avunyali

Üye
5800 V60 Ofw cpu hızı 431 dir Arkadaşım Öğren gel

Koç cevabını nereden nereye getirdin. Aslanım ben sana diyorum ki işlemci hızı yükseltilmez 256 ile 350 arası dedim sen bana 431 dir diyorsun örnek dediğimi görmedin mi sen ?
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
434 MHZ işlemci hızı Nokia 5800/5230 :bigstar:

2-3 mhzlik fark yüzünden birbirinize girmeyin :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt