55 CFW Hayat Buldu! | Tüm Nokia S60v5 Telefonları Görsel Şölende! | T.C.K

Sponsorlu Bağlantılar

anılbaran

anılbaran

Üye
geçikme olmaz büyük ihtmal bir söz verdim tutucam.Merak etmeyin size verdigimiz tarihe kadar zamanımız var yetiştiricem dedim mi yetişir söz ağızdan bir kere çıkar :oke:
 


Del Rey

Del Rey

Üye
Bu gerçekten çok güzel bir proje. Hazır olduğunda Symbian Türkiye'de de duyurabilirim.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Bu gerçekten çok güzel bir proje. Hazır olduğunda Symbian Türkiye'de de duyurabilirim.

Çok seviniriz :) Biz de elimizden geldiğince duyurmaya çalışacağız.

---------- Eklendi @ 16:07:31 ---------- Yazıldı @ 16:06:44 ----------

Bu arada T.C.K v1 konusunu İngilizce'ye tercüme edebilecek gönüllüler aranıyor. Çıkmazsa kendim İngilizceye çevirmek zorunda kalacağım.
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
n97 için c6v42 mi yoksa v40 mı kullanılıcak?
 
anılbaran

anılbaran

Üye
40.
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
42 portlanmadı galiba
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Binh24 yapmamis :o
 
Del Rey

Del Rey

Üye
Çok seviniriz :) Biz de elimizden geldiğince duyurmaya çalışacağız.

---------- Eklendi @ 16:07:31 ---------- Yazıldı @ 16:06:44 ----------

Bu arada T.C.K v1 konusunu İngilizce'ye tercüme edebilecek gönüllüler aranıyor. Çıkmazsa kendim İngilizceye çevirmek zorunda kalacağım.

Şey, onu da ben yapabilirim.
 
BaranASYA

BaranASYA

Üye
Düşünsene Furkan v70'i biz çıkarıyormuşuz :D
Real Playerde Mp4 oynatma
70 Mb Ram
CPU Yükselmesi
Felan Filan Devrim Olur Valla :D
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
İmkansızı Nokia bile yapamıyor sen bizden bekliyorsun :D
 
BaranASYA

BaranASYA

Üye
Nokia'ya ben ... :) imkansız diye birşey yok :D
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Nokia'ya göre C6 ev ekranını S60v5'e koymak bir imkansızdır, ama bizim için değil :cool
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Satış kuralları içerisinde tabii ki imkansız. Ya bi düşünün, S^3 5800'a çıkmış. Şimdi S^3 için C6-01, C7 alanlar o zaman 5800'dan vazgeçecekler miydi? E nasıl satacak bu telefon? Biraz mantıklı olun gençler ;)
 
BaranASYA

BaranASYA

Üye
Nokia yapmazsa biz yaparız :D :D
 
haqanguven

haqanguven

Üye
Arkadaslar cfwler ortada... Yazılımın alt yapısı nokianın yapsa yapar ama rambo arkadasımızın dedigi gibi c7 gibi işletim sistemine sahip telefonları nasıl satıcaklar. Mamtıklı dusunun.. Sen aynı özelliklere sahip gidip daha pahalı tlf alırmıısın....? Almazsın... Onun için 5800 suan yapılanlara şükür edin...
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Bu projeyi DailyMobile forumda da duyurdum:

Ordaki üyeleride sabırsızlandırdık :ehe Ne yapıcaz biz :D
 
anılbaran

anılbaran

Üye
Türkçe yorum atayım mı :ehe
 

eyupa

Üye
sizen ricam mail for exchange içeren sürülr çıkartmanız. çünkü daha sonra yükleyemiyoruz. ve mail for exchange ile hem maillerimi hem rehber ve ajandamı sürekli google ile senkron halinde tutabiliyorum.
 


Üst Alt