yeni bir sürüm gelse ki (ben buna inanmıyorum s60v5 bitti diyebilirim uygulama doğru düzgün oyun bile çıkmıyor artık) android ve s'3 varken bizim telefonlarlamı uğraşıcaklar oldu ki çıktı saçma sapan hatalar düzeltildi diye sürerler önümüze. Benim düşüncem bu.