Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168
KubilayBzk

KubilayBzk

Üye
neyinden korkuyosun mega wipeyle imei nin alakası yok ben kaç kere yaptım bişe olmadı yapacağın iş yeniden kurmak başka çaresi yok bence

Rom kurarken imei gitme riski var sikinti o :)
 


ciwano0114

Üye
Arkadaşlar boeffla config orjinal ayarı neydi?
zram 800 yapıyorduk ya . eskiye döndürmek istiyorum
 
lidermay

lidermay

Üye
Bende imei gitti sorgulama yapiyorum null yaziyor . Efc klasorunu yedeklemistim ama gene ise yaramadi .ne yapmaliyim
 
aliykse

aliykse

Üye
Benim batarya problemi diyanet in uygulaması yüzündenmiş.
 

ciwano0114

Üye
telefon kilitli iken şarj gidiyor . son güncelleme ile mi böyle oldu acaba?
sizde varmı şarj sorunu
 
KubilayBzk

KubilayBzk

Üye
bendede var ya aziz04 un romu bekliyorum ona gecicem
 
memo23142314

memo23142314

Üye
Benim telde bu syfadaki rom yüklü ilk yüklediğim sarız hızlı bitiyor ve çakma sarjz cihazıyla nerdeyse hiç dolmuyordu rom ü kadirmayi düşündüm sonradan beofle karnel yükledim ve ayarlardan sesi yükseltip sonradan
işlemciyi 200 ve 1700 küşür arası yaptım batarya 1200 mh ayarladım Greenify yükledim kulanmadigim app leri uyutmak için bunları yapınca aynı çakma sarjz cihazıyla dakika 1 yüzde atıyor ve beklemede 2 saate bir çizgi şarj tüketiyor ortalama karnel yüklemeden önce cihaz beklemedeyken bile aktif mis gibi şarj tüketiyorum yani şuan memnunum bu roman çok güzel görsel ve stabil çalışıyor tavsiye ederim
 
  • Beğen
Tepkiler: mesut0114
ortak42

ortak42

Üye
arkadaşlar telefonum orjinal türkiye telefonu klon imei falan değil bende şebeke imei gitmesi olur mu?
 
onurcngzhn34

onurcngzhn34

Üye
kardeş zaten sormussun cevap verdim bir daha sormanin manasi yok hicbirsekilde imei ucmasi olmaz :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ortak42
ortak42

ortak42

Üye
kardeş zaten sormussun cevap verdim bir daha sormanin manasi yok hicbirsekilde imei ucmasi olmaz :)
teşekkürler kardeş :) telefona yeni geçtim ace2 vardı onda yapmadığım iş yoktu ama bunda acemiyim daha :)
 
onurcngzhn34

onurcngzhn34

Üye
ace 2 ile islemler ayni

ilk root sonra cwm sonrada megawipe yapip romu yukle :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ortak42
alemdarsezer

alemdarsezer

Üye
Benim telde bu syfadaki rom yüklü ilk yüklediğim sarız hızlı bitiyor ve çakma sarjz cihazıyla nerdeyse hiç dolmuyordu rom ü kadirmayi düşündüm sonradan beofle karnel yükledim ve ayarlardan sesi yükseltip sonradan
işlemciyi 200 ve 1700 küşür arası yaptım batarya 1200 mh ayarladım Greenify yükledim kulanmadigim app leri uyutmak için bunları yapınca aynı çakma sarjz cihazıyla dakika 1 yüzde atıyor ve beklemede 2 saate bir çizgi şarj tüketiyor ortalama karnel yüklemeden önce cihaz beklemedeyken bile aktif mis gibi şarj tüketiyorum yani şuan memnunum bu roman çok güzel görsel ve stabil çalışıyor tavsiye ederim

kardeşim 4.4.2 içinde onerecegin ayar varmi batarya icin ?
 
memo23142314

memo23142314

Üye
kardeşim 4.4.2 içinde onerecegin ayar varmi batarya icin ?



4.4.2 yi hic denemedim fakat bicok rom u kurup denedim sunu farkketim hangi rom u kurduysam o kurdugum rom a uygun karnel yukleyince sarjz ve performansta artis oluyor mesela 4.2.1 stock romda sikinti vardi ona uygun siyah karnel yukledim st weaks app yi de kurup ayarlardan batarya 100 mh deger yukseltince siyah karnel zaten kendisinde var olan ayarlarla cihazi gayet stabil hale getiriyor sendeki room a uygun bi ozel karnel yuklersen beofle destekliyormu su an bilmiyorum sayet destekliyorsa tavsiye ederim
 
alemdarsezer

alemdarsezer

Üye
4.4.2 yi hic denemedim fakat bicok rom u kurup denedim sunu farkketim hangi rom u kurduysam o kurdugum rom a uygun karnel yukleyince sarjz ve performansta artis oluyor mesela 4.2.1 stock romda sikinti vardi ona uygun siyah karnel yukledim st weaks app yi de kurup ayarlardan batarya 100 mh deger yukseltince siyah karnel zaten kendisinde var olan ayarlarla cihazi gayet stabil hale getiriyor sendeki room a uygun bi ozel karnel yuklersen beofle destekliyormu su an bilmiyorum sayet destekliyorsa tavsiye ederim

beofle kerneli yukledim ayarlarini yazabilirsin misin batarya icin ?
 
sat s3 al

sat s3 al

Üye
kameera note 4 mü
 


Üst Alt