Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168
sat s3 al

sat s3 al

Üye
Yok dostum sorun ben guncellmeyi kurdum kullanıyorum zamaninda az basini sisirmedim guven bana sen öğrettin bu isleri bana daha da stabil halde su anda room
Neyle kurdun otayla ise hangilerini tık koydun
Yok dostum sorun ben guncellmeyi kurdum kullanıyorum zamaninda az basini sisirmedim guven bana sen öğrettin bu isleri bana daha da stabil halde su anda room
Neyle kurdun otayla ise hangilerini tık koydun
1.romu backuplar
2-telefonu formatlar
3-önbellegi temizler
Hicbirini yapmasam tik koymasam yapsam nasil bisey olurmu iyi olurmu
 
Son düzenleme:


hhararli

hhararli

Üye
Neyle kurdun otayla ise hangilerini tık koydun

Neyle kurdun otayla ise hangilerini tık koydun

Hicbirini yapmasam tik koymasam yapsam nasil bisey olurmu iyi olurmu
kardeşim kolay yolunu diyim sana dosyayı indir hafıza lkartına at flaşla uğraşma hiç
 
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani
onurcngzhn34

onurcngzhn34

Üye
umutlu olmasamda bir deneyeyim.
 
aliykse

aliykse

Üye
Güncelleme den sonra Sabahları kalktığımda telefon kapanmış oluyor. Android OS bataryayı tüketmiş görünüyor. Sizde de aynı poblem oldu mu ?
 
hhararli

hhararli

Üye
ya beyler eski romlarda kilit ekrana yazı yazabiliyorduk bunda öyle bişe yok sanırım değil mi???
 
edibo

edibo

Üye
görüntülü (3g) görüşme çalışıyormu acaba??? deneyen varsa yorum atsın lütfen:tşk::çay:
 

ekremesiroglu

Üye
Goruntulu görüşme sorunlu. Sabah batarya bitme sorunu yok
 
KubilayBzk

KubilayBzk

Üye
Arada kişiler durduruldu diyor beyler napmam lazım
 
  • Beğen
Tepkiler: stuxnet
onurcngzhn34

onurcngzhn34

Üye
ben yükledim tek sorun yok
 
stuxnet

stuxnet

Üye
  • Beğen
Tepkiler: KubilayBzk
onurcngzhn34

onurcngzhn34

Üye

dediğim gibi 4 buçuk saate tırmandıra tırmandıra geldi bitti şu anda.
 
Son düzenleme:
KubilayBzk

KubilayBzk

Üye
hhararli

hhararli

Üye
Arada kişiler durduruldu diyor beyler napmam lazım
bendede hiç sıkıntı olmadı önerim sana mega wipe ile eski rom kalıntısını sil yeniden yükle romu yüklerken samsung ve google uygulamalarına tık koy daha yararlı oluyormuş
 
KubilayBzk

KubilayBzk

Üye
bendede hiç sıkıntı olmadı önerim sana mega wipe ile eski rom kalıntısını sil yeniden yükle romu yüklerken samsung ve google uygulamalarına tık koy daha yararlı oluyormuş

Dedigin gibi yapmayi düşündüm ama eski rom u yedek aldim ben hafiza kartinda bulamadim yedeği telefon hafizasindada yok napicam bilmiyorum mega wipe yapsam imei gider diye korkuyorum
Imei yedegi almayi bilmiyorum :(
 
hhararli

hhararli

Üye
Dedigin gibi yapmayi düşündüm ama eski rom u yedek aldim ben hafiza kartinda bulamadim yedeği telefon hafizasindada yok napicam bilmiyorum mega wipe yapsam imei gider diye korkuyorum
Imei yedegi almayi bilmiyorum :(
neyinden korkuyosun mega wipeyle imei nin alakası yok ben kaç kere yaptım bişe olmadı yapacağın iş yeniden kurmak başka çaresi yok bence
 

ciwano0114

Üye
ram da şişme oluyor bir süre sonra . kernel 7.2 daha iyiydi sanırım . bakalım kernel den mi dir
 


Üst Alt