sat s3 al
Üye
Neyle kurdun otayla ise hangilerini tık koydunYok dostum sorun ben guncellmeyi kurdum kullanıyorum zamaninda az basini sisirmedim guven bana sen öğrettin bu isleri bana daha da stabil halde su anda room
Neyle kurdun otayla ise hangilerini tık koydunYok dostum sorun ben guncellmeyi kurdum kullanıyorum zamaninda az basini sisirmedim guven bana sen öğrettin bu isleri bana daha da stabil halde su anda room
Hicbirini yapmasam tik koymasam yapsam nasil bisey olurmu iyi olurmu1.romu backuplar
2-telefonu formatlar
3-önbellegi temizler
Son düzenleme:



