Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
backup first: önce yedekleme yapıyor, sonrada sırasıyla çentikli işlemleri gerçekleştiriyor.

wipe data: verinin tamamını siliyor, yeni rom yüklerken yapılıyo.

wipe cache: ön bellekteki veriyi siliyor, çerezler vs yani.
 


KubilayBzk

KubilayBzk

Üye
Tikleri kaldirdim flasladim ya ama ben yedek aldim eski room dosyalarini silmedim yedegide bulamadim hafiza kartinda cwmden normal telefon hafizasindada yok nasil bulabilirim bu yedegi pc ye atmak istiyorum ve eski roomun dosyalarini silmek istiyorum nasil yapabilirim bunu telefonun hafizasi cok kullaniliyor onu fark ettim
 
alemdarsezer

alemdarsezer

Üye
@nediyelimyani kardeşim bu romumu kullanıyorsun sen ? bumu daha iyi sence yoksa s5 romumu ? hangisini tavsiye edersin ve eksikleri artilari ne romun
rami ne kadar sömürüyoo ;)
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
bunu kullanmaya başladım.
s5 rom ne hikmetse bi süre sonra şişirmeye başladı ram'i.
6.2 den 6.5 e kadar tüm kernelleri denedim. çare yok.
bunu da 3 4 gün oldu, restart yapmamama rağmen ram max 620mb gördü.
hani s5 yerine bu romu tavsiye edebilirim :)
 
aliykse

aliykse

Üye
Home ve menü tuşlarını nasıl note 4 haline getiririz ?
 
aliykse

aliykse

Üye
Buldum :) option altında koymuş blekota.
 
stuxnet

stuxnet

Üye
Güncellemeden sonra sorun yaşayan arkadaşlarım var mı ?
 
  • Beğen
Tepkiler: KubilayBzk
aliykse

aliykse

Üye
Şimdilik bir problem yaşamadım.
 
-Oruc

-Oruc

Üye
Bu Lolipop güncellemesini bu kadar sabırsızlıkla beklemeyin bence
Merak ediyorsanız android 5i cyanogenmod 12 deneyin isterseniz
Martın sonu nisanın başlarında note 2 den ancak portlanır diye düşünüyorum ben
o romda stabil deil :D kardeşim
 
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
o romda stabil deil :D kardeşim
Note 2 den android 5 portlanınca çok stabil olmayacak stabil olması zaman alır qs rom final sürümünü daha 1 ay önce bitirdi note 2 ye 4.4.2 geldikten aylar sonra final verdi
 
KubilayBzk

KubilayBzk

Üye
Güncellemeden sonra sorun yaşayan arkadaşlarım var mı ?

Yok dostum sorun ben guncellmeyi kurdum kullanıyorum zamaninda az basini sisirmedim guven bana sen öğrettin bu isleri bana daha da stabil halde su anda room
 
  • Beğen
Tepkiler: stuxnet
stuxnet

stuxnet

Üye
Yok dostum sorun ben guncellmeyi kurdum kullanıyorum zamaninda az basini sisirmedim guven bana sen öğrettin bu isleri bana daha da stabil halde su anda room
Estağfurullah kardeşim benim başımın üstünde yerin var yardım etmeyi seviyorum :) stabilite açısından iyiyse şimdi flashlıcam zaten kendi düzenlediğim rom forumda da paylaşıcam 1 hafta sonra ufak tefek ayarlarla daha stabil ve şarj acısından daha iyi tavsiyelerimi güzel yorumun için teşekkür ederim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: KubilayBzk
stuxnet

stuxnet

Üye
Sanırım bilmiyorsun zaten kendin değiştirebiliyorsun. Ben hep stock romdaki gibi kullandım tuşları. Bak Root Explorer indir içine gir. Usr tıkla açılan klasörlerden key layout seç daha sonra kl dosyasını aç hangi tuşu değiştirmek istiyorsan düzenle
Detaylı anlatır mısın dostum
 

ekremesiroglu

Üye
V3.1 güncellemesinden sonra menu tusu eski haline gelsin isteyenler bunu flashlayabilir
 
  • Beğen
Tepkiler: mesut0114 ve nediyelimyani
aliykse

aliykse

Üye
V3.1 güncellemesinden sonra menu tusu eski haline gelsin isteyenler bunu flashlayabilir
Pc başında olmadığım için link atamadım ama zaten bulmuşsunuz sanırım.
 
  • Beğen
Tepkiler: ekremesiroglu
-Oruc

-Oruc

Üye
Note 2 den android 5 portlanınca çok stabil olmayacak stabil olması zaman alır qs rom final sürümünü daha 1 ay önce bitirdi note 2 ye 4.4.2 geldikten aylar sonra final verdi
ya tabikide zaman alacak bütün taişların yerine oturması için ama başlangıç sorunsuz olur diye düşünüyorum hayırlısı ya :D
 
onurcngzhn34

onurcngzhn34

Üye
1.romu backuplar
2-telefonu formatlar
3-önbellegi temizler
 
hhararli

hhararli

Üye
Sanırım bilmiyorsun zaten kendin değiştirebiliyorsun. Ben hep stock romdaki gibi kullandım tuşları. Bak Root Explorer indir içine gir. Usr tıkla açılan klasörlerden key layout seç daha sonra kl dosyasını aç hangi tuşu değiştirmek istiyorsan düzenle
veya xda blekotanın sayfasına gir ordada flaşlayacağın linki vermiş zaten ordan da indirip flaşlayabilirsin
 


Üst Alt