yarın c6 01 alacagım arkadaşlar ...

Sponsorlu Bağlantılar

pRime.

pRime.

Üye
Donanımhaber sitesini biraz takip etseniz veya burdaki kullanıcılara dikkat etseniz ne kadar sattığını anlardınız arkadaşım :)
Hayatta takip etmem o fandroid ifan siteyi ideos kullanan ne kadar adam varsa c6-01 kullanan en az 2 katından fazla adam vardır emin ol ;)


----------Eklendi @ 23:27:12 ---------- Yazıldı @ 23:25:12 ----------

Her alan internete aldım diye yazmıyorki.
Her c6-01 alan da internete yazmıyor onu da kat hesaba.
 


Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
burası kavga yerine dönmüş :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall
onurgunay35

onurgunay35

Üye
Hayatta takip etmem o fandroid ifan siteyi ideos kullanan ne kadar adam varsa c6-01 kullanan en az 2 katından fazla adam vardır emin ol ;)

----------Eklendi @ 23:27:12 ---------- Yazıldı @ 23:25:12 ----------

Her c6-01 alan da internete yazmıyor onu da kat hesaba.

Madem takip etmiyosun o zaman kaç yüz kişi var onuda göremezsin malesef.Neyse varsa var herkes farklı amaçla kullanıyor telefonu bu teli bilmeyenler olabilir sonuçta media markt teknosa gibi yerlerde satılmıyor araştıran bilir ve alır araştırmayan, gidip mağazadan bakan bulamaz.

----------Eklendi @ 23:31:40 ---------- Yazıldı @ 23:30:49 ----------

burası kavga yerine dönmüş :ehe

Ben gayet sakin normal konuşuyorum ama arkadaş çok kasıyor gerek yok bunlara. :oke:

----------Eklendi @ 23:32:26 ---------- Yazıldı @ 23:31:40 ----------

sorma yaa adamlar mesaj kasıyo uyanıklar :naughty: sohbet konusu açmışız

Mesaj kasınca elimize bişey geçseydi 200 sayfa olmuştu bu konu :)
 
pRime.

pRime.

Üye
Madem takip etmiyosun o zaman kaç yüz kişi var onuda göremezsin malesef.Neyse varsa var herkes farklı amaçla kullanıyor telefonu bu teli bilmeyenler olabilir sonuçta media markt teknosa gibi yerlerde satılmıyor araştıran bilir ve alır araştırmayan, gidip mağazadan bakan bulamaz.
2-3 ile çarp o kaç yüz kişiyi çıkan sonuç c6-01 alanların sayısı olacak ;) kasan kişi de belli... O siteninde reklamını yapıp durmayın bana burda adam akıllı bi site olaydı kendi moderatörünü banlamazdı gerçeği söyledi diye.
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
konu dağılmıştır ve locket :naughty:
 
anılbaran

anılbaran

Üye
bencede
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
telefon çok iyi ya kamerası da süper zaten yakın çekim yapmayacağım normal süper fotograflar çekiyor ekran kalitesi hızı menüler arası geçiş falan çok iyi güzel telefon hoşuma gitti :)
 
Osmanlı Evladı

Osmanlı Evladı

Üye
telefon çok iyi ya kamerası da süper zaten yakın çekim yapmayacağım normal süper fotograflar çekiyor ekran kalitesi hızı menüler arası geçiş falan çok iyi güzel telefon hoşuma gitti :)

Hayırlı olsun kardeşim ;)
 

optimux

Üye
Arkadaşlar sayfalardır, c6-01 mi ideos x5 mi, android mi symbian mı, diye tartışıp duruyorsunuz. İki telefonun da birbirine göre üstün yanları var. Ayrıca bir telefonun diğer bir telefonu ezmesi diye bir şey olamaz. Çünkü telefon ihtiyaca göre alınır. Yani; x5 te flash var, c6-01 de yok. Ne olmuş? Eğer ben flash sitelere girmiyorsam. Flash'ı kullanmıyorsam bana ne yararı var? veya; c6-01 in kamerası x5 inkine göre çok kaliteli. Ben ayda yılda bir fotoğraf çekiyorsam ne önemi var? Boşuna egonuzu tatmin etmeye çalışmayın. Herkes kendisi için en uygun olanı alır ve diğerlerinin seçimini aşağılamaya hakkı yoktur.

Lütfen bu konuyu da daha fazla uzatmayalım. Saygılarımla.
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar sayfalardır, c6-01 mi ideos x5 mi, android mi symbian mı, diye tartışıp duruyorsunuz. İki telefonun da birbirine göre üstün yanları var. Ayrıca bir telefonun diğer bir telefonu ezmesi diye bir şey olamaz. Çünkü telefon ihtiyaca göre alınır. Yani; x5 te flash var, c6-01 de yok. Ne olmuş? Eğer ben flash sitelere girmiyorsam. Flash'ı kullanmıyorsam bana ne yararı var? veya; c6-01 in kamerası x5 inkine göre çok kaliteli. Ben ayda yılda bir fotoğraf çekiyorsam ne önemi var? Boşuna egonuzu tatmin etmeye çalışmayın. Herkes kendisi için en uygun olanı alır ve diğerlerinin seçimini aşağılamaya hakkı yoktur.

Lütfen bu konuyu da daha fazla uzatmayalım. Saygılarımla.

konu kapanmıştı kardeşim sen uzattın :hmmm
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Arkadaşlar sayfalardır, c6-01 mi ideos x5 mi, android mi symbian mı, diye tartışıp duruyorsunuz. İki telefonun da birbirine göre üstün yanları var. Ayrıca bir telefonun diğer bir telefonu ezmesi diye bir şey olamaz. Çünkü telefon ihtiyaca göre alınır. Yani; x5 te flash var, c6-01 de yok. Ne olmuş? Eğer ben flash sitelere girmiyorsam. Flash'ı kullanmıyorsam bana ne yararı var? veya; c6-01 in kamerası x5 inkine göre çok kaliteli. Ben ayda yılda bir fotoğraf çekiyorsam ne önemi var? Boşuna egonuzu tatmin etmeye çalışmayın. Herkes kendisi için en uygun olanı alır ve diğerlerinin seçimini aşağılamaya hakkı yoktur.

Lütfen bu konuyu da daha fazla uzatmayalım. Saygılarımla.
Artık biraz da kabak tadı verdi bu iki telefonun tartışması ve her konuda da olur artık.
Forumda Bir Zamanlar En Popüler tartışmalar:
Nokia 5800 Xpress Music VS Samsung S5620 Monte
Nokia X6 VS Samsung S8500 Wave
Nokia N8 VS Samsung S8500 Wave
Nokia N8 VS Samsung Galaxy S
Nokia N8 VS Apple I-Phone 4
Nokia C7 VS Samsung Wave 2
Samsung Galaxy SII VS daha piyasaya çıkmayan Nokia N9 (1-2 ay sonraki en popüler tartışma olacak az dişinizi sıkın)
veeeeeeeeee son günlerin tartışması:
Nokia C6-01 VS Huawei Idios X5

Burası maxicep olduğu sürece bu tartışmalar uzaaar gider. Bu tartışmaların biteceği umuduna kapılanlara ise Metallica'dan "The Day That Never Comes" (o gün asla gelmez) parçasını armağan ediyorum. Güzel parçadır :)
 
onurgunay35

onurgunay35

Üye
telefon çok iyi ya kamerası da süper zaten yakın çekim yapmayacağım normal süper fotograflar çekiyor ekran kalitesi hızı menüler arası geçiş falan çok iyi güzel telefon hoşuma gitti :)

Hayırlı olsun hocam güle güle kullanın.

----------Eklendi @ 03:09:17 ---------- Yazıldı @ 03:08:29 ----------

2-3 ile çarp o kaç yüz kişiyi çıkan sonuç c6-01 alanların sayısı olacak ;) kasan kişi de belli... O siteninde reklamını yapıp durmayın bana burda adam akıllı bi site olaydı kendi moderatörünü banlamazdı gerçeği söyledi diye.

Sebebini anlatmıştım yorumumda neyse kardeşim uzatmaya gerek yok.
 
pRime.

pRime.

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 737108
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
Gökhan arkadaşımız teLefonunu aLmıştır , bizLere yakışan iyi günLerde kuLLanmasını temenni etmektir .

:locked:
 
  • Beğen
Tepkiler: EroL


Üst Alt