yarın c6 01 alacagım arkadaşlar ...

Sponsorlu Bağlantılar

lolaman

lolaman

Üye
Bende alacam yakında dayımın tanıdıgı media markette çalışıyor bunu verecem oraya onlarda bana c6 verecekler üstüne bi 100 tl koyarım :D
 


anılbaran

anılbaran

Üye
sadece su kadar diyom youtube c6-01 hd games diye süper oyunlar var yeter bee yeter çok biliyonuz tamam mı ..........

----------Eklendi @ 15:04:24 ---------- Yazıldı @ 15:00:49 ----------

n8 de hangi oyun oynanıyosa c6-01 dede oynanıyor
 
SilentOne

SilentOne

Üye
n8 ile farkı dahili hafızası 380 mb hdmı yok 12mp kamerası yok diyer özelliklerini hepsi aynı
 
onurgunay35

onurgunay35

Üye
sadece su kadar diyom youtube c6-01 hd games diye süper oyunlar var yeter bee yeter çok biliyonuz tamam mı ..........

----------Eklendi @ 15:04:24 ---------- Yazıldı @ 15:00:49 ----------

n8 de hangi oyun oynanıyosa c6-01 dede oynanıyor

Android oyunlarıyla simbiyan oyunlarını karşılaştırman hata arkadaşım.
 
  • Beğen
Tepkiler: XER01
XER01

XER01

Üye
Android oyunlarıyla simbiyan oyunlarını karşılaştırman hata arkadaşım.

680 mhz arm11 tabanlı zayıf işlemcide çalışsın diye oyunları öyle bir kısıyorlar ki.. Androidde 800 mb oyun Symbian'da 300 mb oluyor :ehe ( En basitinden Cortex A8 600 mhz işlemci , arm11 680 mhz bir işlemciden 1.5 kat daha güçlüdür)
 
  • Beğen
Tepkiler: onurgunay35
Gökhan_F9

Gökhan_F9

Üye
Konuyu nereye çektiler simdi takılın hocam siz hadi.:zuhaha:
Düsük islemcili androidlerden kaldırılan widgetleri arka planları gören yok :zuhaha:
Yada telefonu sarhos eden ana ekranlar :zuhaha:
 
anılbaran

anılbaran

Üye
android oyunlarını da ios da symbian oyunlarına hepsini biliyom neyin ne oldugunu şimdi bişi dicem de olmucak neyse ....
 
onurgunay35

onurgunay35

Üye
android oyunlarını da ios da symbian oyunlarına hepsini biliyom neyin ne oldugunu şimdi bişi dicem de olmucak neyse ....

Bak arkadaşım burda adabımızla konuşuyoruz o dediklerin hoş olmaz gerek yok .

----------Eklendi @ 16:07:02 ---------- Yazıldı @ 16:06:22 ----------

Konuyu nereye çektiler simdi takılın hocam siz hadi.:zuhaha:
Düsük islemcili androidlerden kaldırılan widgetleri arka planları gören yok :zuhaha:
Yada telefonu sarhos eden ana ekranlar :zuhaha:

Uğraşamıcam senle tamam kardeş haklısın :bye2:
 
anılbaran

anılbaran

Üye
yoksana bişi demiyom merak etmede sinirlendim bian o kadar
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Gören de Android oyunlarında ps3 kalitesi var zannedicek. O bahsi geçen farklar o kadar büyütülcek kadar değil. Neticede aynı grafik motoru. Android'de her oyunda değil bazı oyunlarda makyajlanıyor o kadar. Asıl fark Galaxy SII'ye çıkan oyunlarda olacak.
 
pRime.

pRime.

Üye
c6-01 kullanıyorum Allah'a şükür bir sıkıntım olmadı... İdeox x5 in sıkıntları da olmaz tabi. neden? çünkü satmıyor abi :D Satsa sıkıntısı olan mahluk cıkacak. :D Biraz satmaya baslayınca bizlerde görürüz tabi sıkıntılarını :d: (h)
Aynen öyle.
 
  • Beğen
Tepkiler: Osmanlı Evladı
özgür arı

özgür arı

Üye
c6-01 bende de var iyi bi telefon sende kullanınca görüceksin ilk önce biraz kafan karışa bilir neye nerden giriyorum sorunu yaşarsın ama alışınca elinden alamazlar o telefonu :)

h.o.

bendeki tek sorun sim kartındaki kartvizitleri göremiyodum ayarlarından yaptım onu da ama şimdi rehberin ayarlarına giremiyorum ayarlar diyorum arama yeri geliyor sonra da donuyor telefon :( bi çözümü varmı arkadaşlar bunun
 
SilentOne

SilentOne

Üye
takip ediyoz okadrda çok deqil
 
Uruloki

Uruloki

Üye
dh ın apple fanı mesut çeviğin ise samsung fanı olmadığını bilmeyen kalmadı sanırsam ki bunu kendi moderatörleri söylüyor yani sen bana diyorsun ki bariz bir markanın fanı olan siteyi takip et o zaman gider engadget slashgear ı takip ederim en azından daha kaliteli
 
XER01

XER01

Üye
dh ın apple fanı mesut çeviğin ise samsung fanı olmadığını bilmeyen kalmadı sanırsam ki bunu kendi moderatörleri söylüyor yani sen bana diyorsun ki bariz bir markanın fanı olan siteyi takip et o zaman gider engadget slashgear ı takip ederim en azından daha kaliteli

Endgadget'ı takip edersen iPhone 4'ün kamerasının N8'dekinden iyi olduğuna inanman gerekir :zuhaha: O sitenin sahipleri iPhone fanı.. iPhone 4'ün kamerasının N8'den daha iyi olduğunu iddia ettiler..
 
Uruloki

Uruloki

Üye
he bak o da var haki benim beğendiğim siteler yurtdışından pek fazla yok türkiyeden teknoblog çıktı o güzel birde maxicep
 
onurgunay35

onurgunay35

Üye
dh ın apple fanı mesut çeviğin ise samsung fanı olmadığını bilmeyen kalmadı sanırsam ki bunu kendi moderatörleri söylüyor yani sen bana diyorsun ki bariz bir markanın fanı olan siteyi takip et o zaman gider engadget slashgear ı takip ederim en azından daha kaliteli

Yanlış anladın sanırım donanım haberin ideos x5 bölümünü incele demiştim kaç kişi kullanıyor bu cihazı.

----------Eklendi @ 22:56:40 ---------- Yazıldı @ 22:56:02 ----------

takip ediyoz okadrda çok deqil

Her alan internete aldım diye yazmıyorki.
 


Üst Alt