Genel olarak iyi yani hız olsun ram olsun fakat bulduğum 2 hata var birincisi olarak qwerty klavyede tik işareti görünmüyor. İkincisi müzik çalarda sadece 10 tane şarkı gözüküyor müzikleri hangi klasöre atarsam atayım bu değişmedi ve bu hatalar da önemli hatalar düzeltirsen sevinirim.