Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
sadece z değil sony i bildim bileli sony hep çıkıntı koyuyor yahu bu adamın derdi ne ya ama genede şıklığını koruyor
adam 1.5 ghz diyor bu çift çekirdek değilki 4 çekirdek 1.5 i bırak 1 bile bu devirde oyun canavarı
sadece z değil sony i bildim bileli sony hep çıkıntı koyuyor yahu bu adamın derdi ne ya ama genede şıklığını koruyor
adam 1.5 ghz diyor bu çift çekirdek değilki 4 çekirdek 1.5 i bırak 1 bile bu devirde oyun canavarı
sadece z değil sony i bildim bileli sony hep çıkıntı koyuyor yahu bu adamın derdi ne ya ama genede şıklığını koruyor
adam 1.5 ghz diyor bu çift çekirdek değilki 4 çekirdek 1.5 i bırak 1 bile bu devirde oyun canavarı
Pek öyle demiyorlar ya ekranı iyi değilmiş vs. Bakalım çıksında görücez
---Aynen şık telefonlar...
ugur1000
Üye
bu ülkede sony düşmanları oldukça sonuç bu oluyor
olsun kötü olsun ekranı bu donanımdan ekran için vazgeçilmez bence ama kötü olcağını sanmam
o değilde çıkmadan kötü oldugunu nası söylüyolar
bu ülkede sony düşmanları oldukça sonuç bu oluyor
olsun kötü olsun ekranı bu donanımdan ekran için vazgeçilmez bence ama kötü olcağını sanmam
o değilde çıkmadan kötü oldugunu nası söylüyolar
Her yerde karşılaştırması var aslında ama ben de görmeden çok konuşmak istemiyorum. Donanım da çok abartıya gerek yok bakın aynı donanım nexus 4de vardı aylar önce çıktı. Şimdi Z ile birlikte One gelecek qualcomm600le gelecek gerçi ben One'ın kamerasını hiç beğenmedim ama donanım böyle yani. Ha dandik değil hatta üst seviye yani ama rakipleri önden gidiyor, anlatabilmişimdir umarım anlatmak istediğim şeyi
ugur1000
Üye
okadar anlatki lakin sony nin kalitesi var birde iyi bir ses kartı olursa iyi olur çünkü nexus 4 çoğu kişi kamera ve ses ten şikayetçiydi
o değilde z 16 mp mıydı 14 mü ?