Xperia Z gençler what the hell is this?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


ugur1000

ugur1000

Üye


Aynen Z'nin altı uzun, bence yine de güzel, ZL de o uzunluğu koymamışlar ve altına led koymuşlar ama TRde yok. Zaten Z daha iyi. :P

sadece z değil sony i bildim bileli sony hep çıkıntı koyuyor yahu bu adamın derdi ne ya :D :kop2: ama genede şıklığını koruyor
adam 1.5 ghz diyor bu çift çekirdek değilki 4 çekirdek 1.5 i bırak 1 bile bu devirde oyun canavarı :D
 
Xelord

Xelord

Üye
sadece z değil sony i bildim bileli sony hep çıkıntı koyuyor yahu bu adamın derdi ne ya :D :kop2: ama genede şıklığını koruyor
adam 1.5 ghz diyor bu çift çekirdek değilki 4 çekirdek 1.5 i bırak 1 bile bu devirde oyun canavarı :D

Pek öyle demiyorlar ya ekranı iyi değilmiş vs. Bakalım çıksında görücez :)
---Aynen şık telefonlar...


- - - Eklendi - - -

sadece z değil sony i bildim bileli sony hep çıkıntı koyuyor yahu bu adamın derdi ne ya :D :kop2: ama genede şıklığını koruyor
adam 1.5 ghz diyor bu çift çekirdek değilki 4 çekirdek 1.5 i bırak 1 bile bu devirde oyun canavarı :D

Pek öyle demiyorlar ya ekranı iyi değilmiş vs. Bakalım çıksında görücez :)
---Aynen şık telefonlar...
 
ugur1000

ugur1000

Üye
bu ülkede sony düşmanları oldukça sonuç bu oluyor :kop:
olsun kötü olsun ekranı bu donanımdan ekran için vazgeçilmez bence ama kötü olcağını sanmam
o değilde çıkmadan kötü oldugunu nası söylüyolar :kop2:
 
Xelord

Xelord

Üye
bu ülkede sony düşmanları oldukça sonuç bu oluyor :kop:
olsun kötü olsun ekranı bu donanımdan ekran için vazgeçilmez bence ama kötü olcağını sanmam
o değilde çıkmadan kötü oldugunu nası söylüyolar :kop2:

Her yerde karşılaştırması var aslında ama ben de görmeden çok konuşmak istemiyorum. Donanım da çok abartıya gerek yok bakın aynı donanım nexus 4de vardı aylar önce çıktı. Şimdi Z ile birlikte One gelecek qualcomm600le gelecek gerçi ben One'ın kamerasını hiç beğenmedim ama donanım böyle yani. Ha dandik değil hatta üst seviye yani ama rakipleri önden gidiyor, anlatabilmişimdir umarım anlatmak istediğim şeyi :)
 
ugur1000

ugur1000

Üye
okadar anlatki :D lakin sony nin kalitesi var birde iyi bir ses kartı olursa iyi olur çünkü nexus 4 çoğu kişi kamera ve ses ten şikayetçiydi
o değilde z 16 mp mıydı 14 mü ?
 
yakupb03

yakupb03

Üye
13.1
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
2K
Sercan1Yaman
Cevap
14
Görüntüleme
4K
ANIL
Cevap
158
Görüntüleme
52K


Üst Alt