Xperia Z gençler what the hell is this?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MrGalaxy

Üye
Tamamen bir canavar. İmkanım olsa hiç düşünmeden alırdım açıkçası.
 


loaloa

Üye
htc one şu an piyasanın en iyisi. Ancak 4MP ultrapixel denilen kamerası bence kandırmacadan başka birşey değil. IPhone 5 karşılaştırması var (8MP) Bariz iphone5 önde hem kalite hemde renk doygunluğu olarak. Bu arada Xperia ZL Xperia Z'nin 4g versiyonu yani amerika harici satılacağını sanmıyorum ayrıca zl nin özelliklerinde su geçirmezlik yazmıyor. S4 ise büyük ihtimal 8 çekirdek gelecek.
 
Xelord

Xelord

Üye
htc one şu an piyasanın en iyisi. Ancak 4MP ultrapixel denilen kamerası bence kandırmacadan başka birşey değil. IPhone 5 karşılaştırması var (8MP) Bariz iphone5 önde hem kalite hemde renk doygunluğu olarak. Bu arada Xperia ZL Xperia Z'nin 4g versiyonu yani amerika harici satılacağını sanmıyorum ayrıca zl nin özelliklerinde su geçirmezlik yazmıyor. S4 ise büyük ihtimal 8 çekirdek gelecek.

Benim bildiğim Zde 4g tabi ülkemizde olmadığından bu özellik kullanamayacağız ve ZL Amerika deil daha çok Asya ülkelerinde satılacak daha ucuz olacak fiyatı da Z'ye göre. Özellikleri kırpılmış hali zaten, ucuz olması da normal. Mesela daha ağır daha kalın, suya ve toza karşı bir dayanıklılığı bulunmuyor. Ön kamerası da sağ alta yerleştirilmiş bence hiç olmamış. Ama altında minik bir led var ZL'nin güzel duruyor :)
 
yakupb03

yakupb03

Üye
Xperia'nin vereceği yeni güncelleme 4.1.2 de neler olacak bilginiz var mi?
 
Shorty Meeks

Shorty Meeks

Üye
legolas29

legolas29

Üye
    Konu Sahibi
Bazi arkadaslar neden bu sony yi ve bu bebek gibi teli sevmiyolar yahu? Adamlar daha napsin bi videosunu iZleyin su telin
 
Türe

Türe

Üye
Bazi arkadaslar neden bu sony yi ve bu bebek gibi teli sevmiyolar yahu? Adamlar daha napsin bi videosunu iZleyin su telin

Eleştirmek için iyi ya da kötü olmasına gerek yok. Eleştiri 2 türlü de yapılabilir ki zaten çoğu kişi de hem iyi yanlarını hem de kötü yanlarını belirtmiş. Yani gayet adil şekilde yargılanıyor cihaz.
Ama şunu da göz önünde bulundurmak lazım ki Sony bu cihazla birlikte ilk kez En üst seviye akıllı telefon segmentine giriş yaptı ki bu ilk cihaz için çok yeterli.
 
  • Beğen
Tepkiler: Xelord
blacktalon

blacktalon

Üye
sony cihazlari daha karizma durur ve +20 yasa daha cok hitap ediyor belki forumda ondan tutmuyordur yoksa tutlan tel bunlar :)
 
ozakin70

ozakin70

Üye
Ya tamam abi Telefonlar iyi güzel de çok pahalılar bi Türk ün acil çıkıp telefon fabrikası kurması gerek :Dyoksa böyle olmayacak:) zaten Son teknoloji pahalı bide vergiler eklenince alınmaz hal alıyor :mad:
Yanlız Xperia Zyi inceleme fırsatı buldum çok harika bişey olmuş sony kalitesini ortaya koymuş Apple kalitesinde android kullanmak gibi bişey diyebilirim :Dbilmem siz ne düşünüyorsunuz :thumbup:
 
ozakin70

ozakin70

Üye
Legolas29 renkler ve Zevkler tartışılmaz
Ben beğendim ama herskezden begenmelerini bekleyemem yani zevk meselesi :D
 
Xelord

Xelord

Üye
Bence de gayet güzel telefon (şekli yeter) da işte adamlar qualcomm 600le gelirken sony hala s4pro kullanıyor diyorum.

- - - Eklendi - - -

Ya tamam abi Telefonlar iyi güzel de çok pahalılar bi Türk ün acil çıkıp telefon fabrikası kurması gerek :Dyoksa böyle olmayacak:) zaten Son teknoloji pahalı bide vergiler eklenince alınmaz hal alıyor :mad:
Yanlız Xperia Zyi inceleme fırsatı buldum çok harika bişey olmuş sony kalitesini ortaya koymuş Apple kalitesinde android kullanmak gibi bişey diyebilirim :Dbilmem siz ne düşünüyorsunuz :thumbup:

Olur mu ya, dışardan almak dururken ne gerek var yerli malına (!) :/ :off::vur
 
  • Beğen
Tepkiler: ozakin70
hasanistan

hasanistan

Üye
telefon güzel bence işlemciyi de 1.5 olarak görmeyin biz onu oc eder 2 ghz e kadar çıkartırız :D
 
  • Beğen
Tepkiler: legolas29
ugur1000

ugur1000

Üye
Arkadaşlar bu Xperia Z ne biçim bir bebek dir.Yahu ben izledim Gerçekten işin ehli insanlar sony mühendisleri süper bi cihaz ortaya çıkarmış.Özelliklede tuş kilidini kapatınca arka planda çalışan uygulamaların dfa kapatılıyor olması e pil yememesı ve suya karşı dayanıklı olması süper özellikler.Ekran çözünürlüğü 441 ppi yoğunluğu 2gb rami 1.5 ghz 4 çekirdek işlemcisi 13.1 mp kamerası ayrı bişey yorumlar neler?

bunu yenimi farkettin :D ama gerçekten sony mühendislik harikası tek sorun şu telefonlarına malum XPERIA çıkıntısını koymasa iyi olur kenarlardan kısıyo telefonlarda ama alttan 1 cm uzatıyor :off:
 
Xelord

Xelord

Üye
bunu yenimi farkettin :D ama gerçekten sony mühendislik harikası tek sorun şu telefonlarına malum XPERIA çıkıntısını koymasa iyi olur kenarlardan kısıyo telefonlarda ama alttan 1 cm uzatıyor :off:

Aynen Z'nin altı uzun, bence yine de güzel, ZL de o uzunluğu koymamışlar ve altına led koymuşlar ama TRde yok. Zaten Z daha iyi. :P
 
legolas29

legolas29

Üye
    Konu Sahibi


Eleştirmek için iyi ya da kötü olmasına gerek yok. Eleştiri 2 türlü de yapılabilir ki zaten çoğu kişi de hem iyi yanlarını hem de kötü yanlarını belirtmiş. Yani gayet adil şekilde yargılanıyor cihaz.
Ama şunu da göz önünde bulundurmak lazım ki Sony bu cihazla birlikte ilk kez En üst seviye akıllı telefon segmentine giriş yaptı ki bu ilk cihaz için çok yeterli.

İyi oku hacı nezaman bi sony karşılaştırması yapılsa herkes bi kötüleme yapıyolar.İyi oku iyi...

- - - Eklendi - - -

telefon güzel bence işlemciyi de 1.5 olarak görmeyin biz onu oc eder 2 ghz e kadar çıkartırız :D

Bilmiyom o kadar çıkarmı ki? :lac:
 
Türe

Türe

Üye
İyi oku hacı nezaman bi sony karşılaştırması yapılsa herkes bi kötüleme yapıyolar.İyi oku iyi...

- - - Eklendi - - -



Bilmiyom o kadar çıkarmı ki? :lac:

Ben kimsenin aman amam kotuledigini gormedim bu konuda. Bence siz algida secicisiniz. Onyarginizi kirarak yaklasin. Sony i yukari degil diger markalarla ayni seviyeye koyun. :good:
 
legolas29

legolas29

Üye
    Konu Sahibi


Ben kimsenin aman amam kotuledigini gormedim bu konuda. Bence siz algida secicisiniz. Onyarginizi kirarak yaklasin. Sony i yukari degil diger markalarla ayni seviyeye koyun. :good:

Seninle kesinlikle aynı fikrde değilim.Ben nezaman görsem kötüleniyordu.Sen eleştirmeyle alakalı yazmıssın diğer yorumunda ben ondan bahsetmiyorum.Eleştiri iyi kötü olabilir de bu kadarı biraz saçma ve fazla....
 
Türe

Türe

Üye
Daha kullanmadan oven ya da soven varsa akillarindan şüphe etmek makbuldur.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
2K
Sercan1Yaman
Cevap
14
Görüntüleme
4K
ANIL
Cevap
158
Görüntüleme
52K


Üst Alt