Xperia arc s kullananlarin yorumlarini alabilirmiyim ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
firat1231

firat1231

Üye
    Konu Sahibi
Xperia arc s kullananlarin yorumlarini alabilirmiyim ?
Arkadaslar S3 alacaktım ama cok cok pahalı geldi bana. O telefon ıcın 2 ay calısmam gerek cok sacma ve gereksiz gelmeye basladı.Bende Arc S'te karar kıldım ve bunun uzerıne sızlerden yorumlarınızı almak ıstedım.. Tesekkurler
 


avcitalip

avcitalip

Üye
arkadaşımda var fiyatına göre bence iyi,ama s2 alsan daha iyi olur :evet:

- - - Eklendi - - -

ayrıca belirtiyim s3 almanıza gerek yok s2'de çok iyi bir telefondur aralarında uçurum yok kullandığım için biliyorum
 

97utku

Üye
ben arc s kullanıyorum ve cok memnunum eğer bir sorun cekersen veya aklında soru işaretleri varsa cevaplayabılırım . Fiyat bakımından özellikleri çok iyi ve karşılıyor her şeyi .
 
oleytoo

oleytoo

Üye
Sony bugün 2011 serisi telefonlara jelly bean yayınlamayacağını duyurdu bundan dolayı 2012 xperia serisine yada s2 ye bakmanızı tavsiye ederim
 
avcitalip

avcitalip

Üye
Sony bugün 2011 serisi telefonlara jelly bean yayınlamayacağını duyurdu bundan dolayı 2012 xperia serisine yada s2 ye bakmanızı tavsiye ederim

2012 xperia serisi 2013'te güncelleme almıyacağı için bence s2 ye bakın ayrıca s2 ile xperia sin radyasyon değerleri devede kulak :evet:
 
nofear3458

nofear3458

Üye
çok oyun oynayan birisi isen daha yüksek donanımlı cihazlara bakmalısın.oyunu bir kenara bırakırsak iyi bir telefon diyebilirim.ozellikle tasarımı çok hoş.
 
avcitalip

avcitalip

Üye
çok oyun oynayan birisi isen daha yüksek donanımlı cihazlara bakmalısın.oyunu bir kenara bırakırsak iyi bir telefon diyebilirim.ozellikle tasarımı çok hoş.

ben s2 önerdim işte fiyatına göre en güçlüsü :) Arc S falan deme sakın :D
 
  • Beğen
Tepkiler: cortex47
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt