@skynet 'e geldi, haberin ilk sayfasında seviniyordubir Allah'ın 620'si (kulu) yok mu? dokun güncellemesi bana geldi yükledim titreşim ayarı yokblack ile mi alakalı yoksa bende betası da yok çünkü

ayrıca kur betayı gitsin blackde pek bir şey yok boşa bekleme yani.bir Allah'ın 620'si (kulu) yok mu? dokun güncellemesi bana geldi yükledim titreşim ayarı yokblack ile mi alakalı yoksa bende betası da yok çünkü
bir şey olmaz yazılımdan felan bozulmazbeta kafa karıştırdı korku var telefonu bozarım diye uğraşmıyorum ya şimdiye kadar onun için bekledim
ben kurdum birşey yok iyikide kurmuşum eylülden beri gdr3 kullanıyorum 
1. İlk önce bu siteye e-posta adresinle giriş yap (Start build yap)bana linki gönderebilir misin kanıma girdin (şeytani gülüşüne kurban)
Güle Güle kullan 

Amin cümlemizden razı olsun. Güle güle kullanAllah razı olsun

Şarj demişken titreşimi kapadığımdan beri baya artısı olduEsas 620lerin şarj olayına çözüm lazım

