Allah'ım şuanda nasıl mutluyum öyle böyle değil .. Ya araba kullanırken geldi güncellemeler o sırada trafik vardı yanımda da polis durdu bende tümünü güncelle dedim koltuğa koydum telefonu ceza yemiyim diye ama Dokun yazısı da gözüme çarpmadı değil hani telefonu koyarken sonra çaktırmadan telefona baktım Dokunu güncelledi o sırada sonra girdim Dokuna birde ne göreyim hahahah TİTREMİYOR TELEFON artık tabi polis falan hak getire isterse kessin ceza bana ne ben 1 kere ceza yerim ama telefonu 2 sene kullanırım : )
Ya biliyorsun hocam az çok aylardır beklediğim özellikti artık 8.1 falan beklemiyorum o kadar diyorum son ihtiyacım olan özellikte geldi zaten uygulamaların sd karta yüklenmesi de umrumda değil çünkü sd kart girişim yok : ) Kafa rahat anlayacağın : )
Hocam seninde gözün aydın sende istemiyordun titremesini artık sessiz sakin kullanırız telefonları : )