Haber windows tuşlarındaki titreşim özelliği

Sponsorlu Bağlantılar

luckysleven

luckysleven

Üye
Ben htc nin yerinde olsam tepedeki şarj ledini bildirim ledine çevirirdim ufak bir güncelleme ile .. Htc nin böyle bir avantajı var büyükte beğeni toplar
 


Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
kim ne derse desin adamlar harıl harıl çalışıyor valla..neredeyse hergün güncelleme alıyoruz..
 
OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
Benim Hoşuma Gidiyor İyiyim Böyle :D
 

984657

Üye
defalarca geri bildirimde bulundum bununla ilgili sonunda oldu. demek ki dikkate alıyorlar.kıpraşmasın diyenlere hayırlı olsun :)
 
pirenuri

pirenuri

Üye
MSnin yapamadığını Nokia halletti helal olsun ya . İyi batarya tasarrufu ederiz biraz daha :D
 

sek07

Üye
tamam sağolun :)
 

yunusiyunus

Üye
bir Allah'ın 620'si (kulu) yok mu? dokun güncellemesi bana geldi yükledim titreşim ayarı yok:( black ile mi alakalı yoksa bende betası da yok çünkü
 
ponçikEnişte

ponçikEnişte

Üye
bir Allah'ın 620'si (kulu) yok mu? dokun güncellemesi bana geldi yükledim titreşim ayarı yok:( black ile mi alakalı yoksa bende betası da yok çünkü
@skynet 'e geldi, haberin ilk sayfasında seviniyordu :)
 

capkino06

Üye
Ayr
bir Allah'ın 620'si (kulu) yok mu? dokun güncellemesi bana geldi yükledim titreşim ayarı yok:( black ile mi alakalı yoksa bende betası da yok çünkü
ayrıca kur betayı gitsin blackde pek bir şey yok boşa bekleme yani.
 

yunusiyunus

Üye
beta kafa karıştırdı korku var telefonu bozarım diye uğraşmıyorum ya şimdiye kadar onun için bekledim
 

capkino06

Üye
beta kafa karıştırdı korku var telefonu bozarım diye uğraşmıyorum ya şimdiye kadar onun için bekledim
bir şey olmaz yazılımdan felan bozulmaz :) ben kurdum birşey yok iyikide kurmuşum eylülden beri gdr3 kullanıyorum :ehe
 

yunusiyunus

Üye
bana linki gönderebilir misin kanıma girdin (şeytani gülüşüne kurban)
 
  • Beğen
Tepkiler: capkino06

capkino06

Üye
bana linki gönderebilir misin kanıma girdin (şeytani gülüşüne kurban)
1. İlk önce bu siteye e-posta adresinle giriş yap (Start build yap)

2.Şimdi bu uygulamayı indir

3. aynı e-posta adresinle uygulamaya giriş yap
herşeyi onayla en son done de
4. ayarlar telefon güncellemelerini kontrol et :) Güle Güle kullan :)

Bu yöntemle Wp8.1 Developer sürümünüde yükleyebileceksin dağıtıldığı zaman :)
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR

yunusiyunus

Üye
Allah razı olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: capkino06

tgoksen1

Üye
titresımı kapadım denemek ıcın begenmedım sımdı ıse kapatma ıstıyorum kapata tıklıyorum arkasından yedınde nbaslat dıyorum baslatmıyor kendını?
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
Az önce geldi :D
 

skynet

Üye
Ne olurdu sanki çift tıkı da araya sıkıştırsalar :destere:
 
  • Beğen
Tepkiler: Dexter Morgan
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
Esas 620lerin şarj olayına çözüm lazım
 


Üst Alt