Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
ben interneti senden fazla kullanıyorum ama benşmki çok az gidiyor
luckysleven
Üye
şarja etkisinden çok bit kadar motoru yormamış oluyoruz titreşimi kapatarak .. Çünkü bir yerden sonra zırt zırt ses yapıyordu hele ki sessiz ortamda özellikle 720 nin sesi rahatsız ediyordu neyse bitti gitti artık : )
kaygisiz43
Üye
Haydi arkadaşlara hayırlı olsun.Şarja yararı kesinleşirse bende uygularım nede olsa şarj daha önemli
Daha 2 gündür konuşuyorduk bu mevzuyu. SES getirdik sanırım. Aramızda Microsoft Paralel ekibi mi var diye düşünmeye başladım.
serverfun912
Üye
Şu engellemede gelse tam olacak.
pissed26
Üye
şimdi çok güzel oldu yaa bıkmıştım titremesinden Arkadaşlar benim bir sorum olacak bu özelliği yükledikten sonra yeniden başlatma istedi yaptım &58de şarj olan telefon yeniden,başlayınca &0 şarj a düştü 10 dakikada &2 zor oldu bu durumu yaşayan var mı acaba
meneleos
Üye
Ben mi yanlış biliyorum yoksa bu güncelleme günler öncesinden mi geldi ? Ben son günlerde güncellemediğim halde bende de var bu özellik.
şimdi çok güzel oldu yaa bıkmıştım titremesinden Arkadaşlar benim bir sorum olacak bu özelliği yükledikten sonra yeniden başlatma istedi yaptım &58de şarj olan telefon yeniden,başlayınca &0 şarj a düştü 10 dakikada &2 zor oldu bu durumu yaşayan var mı acaba