Haber windows tuşlarındaki titreşim özelliği

Sponsorlu Bağlantılar

bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Konuya link ekledim arkadaşlar.
Bekleyenlerin gözü aydın.
 


lumia6200

Üye
Normalde yeniden baslatmssı gerekmiyormu
 
lost68

lost68

Üye
Evet kapasite kontrol falan dokun sebeke plus ve sebeke güncellemeleri geldi...
 
csH

csH

Üye
güzel oldu yaa sevdim ben :oke: sessiz bi yerde hart hurt diye ses çkıyodu :D
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto ve skynet
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Çok iyi ya bir arkadaş SDK konusunda durmadan 8.1' de bu gelecek mi diye soruyodu. Acaba kimdi hatırlayamadım şimdi :hmmm

@luckysleven sevinçten merdivenden düşüp hastanelik olmuş arkadaşlar

:kop2:
 
  • Beğen
Tepkiler: YkPkY, kursat99, luckysleven ve 4 diğerleri
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
Fake deniyor ama paylaşayım:
 
  • Beğen
Tepkiler: skynet

yunusiyunus

Üye
ben de güncelledim ama o titreşim ayarı görünmüyor bende
 
ThunderblastX

ThunderblastX

Üye
Ohhh be valla dünya varmış ama çok farklı geldi birden
 
suyunsesi

suyunsesi

Üye
Valla benim 920 de ben memnun olanlardanım. Titresin ki bastığımı hissedeyim :P
 
luckysleven

luckysleven

Üye
Allah'ım şuanda nasıl mutluyum öyle böyle değil .. Ya araba kullanırken geldi güncellemeler o sırada trafik vardı yanımda da polis durdu bende tümünü güncelle dedim koltuğa koydum telefonu ceza yemiyim diye ama Dokun yazısı da gözüme çarpmadı değil hani telefonu koyarken sonra çaktırmadan telefona baktım Dokunu güncelledi o sırada sonra girdim Dokuna birde ne göreyim hahahah TİTREMİYOR TELEFON artık tabi polis falan hak getire isterse kessin ceza bana ne ben 1 kere ceza yerim ama telefonu 2 sene kullanırım : )
@luckysleven sevinçten merdivenden düşüp hastanelik olmuş arkadaşlar

:kop2:

Ya biliyorsun hocam az çok aylardır beklediğim özellikti artık 8.1 falan beklemiyorum o kadar diyorum son ihtiyacım olan özellikte geldi zaten uygulamaların sd karta yüklenmesi de umrumda değil çünkü sd kart girişim yok : ) Kafa rahat anlayacağın : )

Hocam seninde gözün aydın sende istemiyordun titremesini artık sessiz sakin kullanırız telefonları : )
 
  • Beğen
Tepkiler: skynet
Rainesto

Rainesto

Üye
:tşk: tuşa basmamış gibi hissediyorum kendimi :D
 
  • Beğen
Tepkiler: skynet

skynet

Üye
Allah'ım şuanda nasıl mutluyum öyle böyle değil .. Ya araba kullanırken geldi güncellemeler o sırada trafik vardı yanımda da polis durdu bende tümünü güncelle dedim koltuğa koydum telefonu ceza yemiyim diye ama Dokun yazısı da gözüme çarpmadı değil hani telefonu koyarken sonra çaktırmadan telefona baktım Dokunu güncelledi o sırada sonra girdim Dokuna birde ne göreyim hahahah TİTREMİYOR TELEFON artık tabi polis falan hak getire isterse kessin ceza bana ne ben 1 kere ceza yerim ama telefonu 2 sene kullanırım : )

Ya biliyorsun hocam az çok aylardır beklediğim özellikti artık 8.1 falan beklemiyorum o kadar diyorum son ihtiyacım olan özellikte geldi zaten uygulamaların sd karta yüklenmesi de umrumda değil çünkü sd kart girişim yok : ) Kafa rahat anlayacağın : )

Hocam seninde gözün aydın sende istemiyordun titremesini artık sessiz sakin kullanırız telefonları : )
Sağol hocam :)
 

capkino06

Üye
Telefon bir hafifledi :) titreşimi bende kapattım şarja + yönde etkisi olur :)
 
  • Beğen
Tepkiler: skynet
PureFood

PureFood

Üye
Ben kapatma taraftarı değilim, denemek istiyorum ama kapat aç zahmetli iş :D
 

sek07

Üye
Htc 8x :(
 
luckysleven

luckysleven

Üye


yalnız burada herhangi bir hareketlilik olmamış güncellemeden önce enteresan ..
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye

%90 WP8.1 ile HTC de dahil olmak üzere diğer WP telefonlara da gelecek.
Çünkü Microsoft, Nokia'nın tüm sistem özelliklerini ve güncellemelerini kendi üzerinde topluyor ve 8.1 güncellemesi ile birlikte sisteme entegre ediyor.
Artık çoğu sistem özelliği Nokia WP'lere özel olmaktan çıkıyor. (Çift tıkla uyandırma vs)
 

yunusiyunus

Üye
620 kullanan arkadaşlar var mı sizde titreşim ayarı ya deli olucam
kapatma /açma benim için fark etmiyor ama yok işte off
 


Üst Alt