Haber Windows Phone 8.1 Geliyor

Sponsorlu Bağlantılar



Serhan

Serhan

Üye
3. kolon gelirmi
 
4MaGuS

4MaGuS

Üye
Arkadaşlar takip etmek isteyenler için Satya Nadella'nın twitter adresi @satyanadella dır.

bu arada bu yazıyı da kopyala yapıştır yapıp tweetleyin:)

@satyanadella I would like to say congrats and PLEASE take care of our @WindowsPhone :) it needs nurturing but its amazing. :)
bende yolladım
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
dakamon

dakamon

Üye
Arkadaşlar takip etmek isteyenler için Satya Nadella'nın twitter adresi @satyanadella dır.

bu arada bu yazıyı da kopyala yapıştır yapıp tweetleyin:)

@satyanadella I would like to say congrats and PLEASE take care of our @WindowsPhone :) it needs nurturing but its amazing. :)
bende yolladım :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
suyunsesi

suyunsesi

Üye
Arkadaşlar takip etmek isteyenler için Satya Nadella'nın twitter adresi @satyanadella dır.

bu arada bu yazıyı da kopyala yapıştır yapıp tweetleyin:)

@satyanadella I would like to say congrats and PLEASE take care of our @WindowsPhone :) it needs nurturing but its amazing. :)

Aynen şutladım :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
dakamon

dakamon

Üye
Hadi bakalım satya bide senin marifetlerini görelim :) Bide balmer ın yaptıkları boş bir şeydi deyip te sistemi en baştan kurarsa gör bak ne oluyor bizim telefonlar :D yemez herhalde :P satya nın yapacakları ancak 8.1 den sonra gdr güncellemelerinde görülecek. Bide ms nin böyle güncelleme mantığı da başka. 8.1 çıkarıyor geri kalan 3 güncellemeye update diyor başka firmalar 8.1 8.2 8.3 diye gidiyorlar sonuçta gdr1 2 3 ler de iyileştirmelerden ziyade ek özelliklerde gelmişti. Sanırım MS büyük bi firma olduğundan bizim 0.1 imiz büyük şeyler yapılınca verilir diyorlar :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto ve Aybin.Kilic
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Keşke sonuna maxicep.com filan yazaydık hani hepimizin tek bir yerden harekete geçtiğini bilsinler filan :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
ON9

ON9

Üye
niye her gelen soruyo bunu konuya eklensin tüm cihazlar alacak diye bence :D
Birinci ve en önemli sebebi soran arkadaşların kesinlikle android tecrübesi olmasıdır aslında. İkinci sebebi de ara sıra foruma giriyor ve okurken aklına takılanları soruyorlar. Yani herkes bizim gibi sabah öğle akşam forum sitesi okumuyor :sirit:
niye her gelen soruyo bunu konuya eklensin tüm cihazlar alacak diye bence :D
Birinci ve en önemli sebebi soran arkadaşların kesinlikle android tecrübesi olmasıdır aslında. İkinci sebebi de ara sıra foruma giriyor ve okurken aklına takılanları soruyorlar. Yani herkes bizim gibi sabah öğle akşam forum sitesi okumuyor :sirit:
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic, Rainesto ve Serhan
Serhan

Serhan

Üye
Şarj yüzdesi gelmeli .
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
dakamon

dakamon

Üye
Wp central da gelmesi muhtemel özellikler listelendi
-Cortana( kişisel asistan)
-Bildirim merkezi
-Gelişmiş ses kontrolü( Uygulamalar için ayrı zil sesi için ayrı ses düzeyleri)
-Hızlı ayarlar tuşları.
-Ekrandaki sanal tuşlar.
-Çift sim desteği
-Dosya yöneticisi ama onedrive diye buluttan mümkün olacak.
-7'' ekrana kadar destek
-SD karta uygulama yükleme.
 
  • Beğen
Tepkiler: csH ve Aybin.Kilic
BelaMonte

BelaMonte

Üye
Wp central da gelmesi muhtemel özellikler listelendi
-Cortana( kişisel asistan)
-Bildirim merkezi
-Gelişmiş ses kontrolü( Uygulamalar için ayrı zil sesi için ayrı ses düzeyleri)
-Hızlı ayarlar tuşları.
-Ekrandaki sanal tuşlar.
-Çift sim desteği
-Dosya yöneticisi ama onedrive diye buluttan mümkün olacak.
-7'' ekrana kadar destek
-SD karta uygulama yükleme.
başka? hepsi değildir umarım ufak ufak bir sürü şeyin değişmesi lazım...
 
  • Beğen
Tepkiler: Hagios ve Aybin.Kilic
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Arkaplan değişimi filanda gelirse iyi olur kişiselleştirme filan
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
narnia16

narnia16

Üye
başka? hepsi değildir umarım ufak ufak bir sürü şeyin değişmesi lazım...
WPCentral de geçenki resimleri paylaşan hesap takvim, alarmlar, mesajlar ve fotoğraflar uygulamalarında da değişikliklerin ve iyileştirmelerin yapılacağını yazmıştı ama ne kadar doğru bilmiyorum. Eğer doğruysa beklediğimizden çok daha fazlası gelecek bu güncellemeyle :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto ve Aybin.Kilic
dakamon

dakamon

Üye
Arkadaşlar bunlar sızıntısı olan şeyler olduğu için muhtemel güncellemede bunlar olacak :) extralar illaki olacaktır daha yolun başındayız daha erken daha çok özelliklerin sızıntıları olacak şimdilik bunlar neredeyse kesinleşti diyebiliriz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Wp central da gelmesi muhtemel özellikler listelendi
-Cortana( kişisel asistan)
-Bildirim merkezi
-Gelişmiş ses kontrolü( Uygulamalar için ayrı zil sesi için ayrı ses düzeyleri)
-Hızlı ayarlar tuşları.
-Ekrandaki sanal tuşlar.
-Çift sim desteği
-Dosya yöneticisi ama onedrive diye buluttan mümkün olacak.
-7'' ekrana kadar destek
-SD karta uygulama yükleme.
bunlara artı olarak

VPN desteği

İnternet Explorer 11

Windows 8.x ile %70 oranında örtüşen api desteği

güncellenmiş klavye

uygulama listesini sıralayabilme

daha iyi emoji desteği

ve bir çok tweak vs vs vs :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic, PureFood, 4MaGuS ve 2 diğerleri
dakamon

dakamon

Üye
Windows 8.x ile %70 oranında örtüşen api desteği
ve bir çok tweak vs vs vs :)
güncellenmiş klavye

Hocam bu yazdıklarınızı biraz açarmısınız ilgimi çekti ne gibi getirileri olacak tweak nedir tam olarak yüzde 70 örtüşen api desteği ne işe yarayacak :D
 
csH

csH

Üye
Wp central da gelmesi muhtemel özellikler listelendi
-Cortana( kişisel asistan)
-Bildirim merkezi
-Gelişmiş ses kontrolü( Uygulamalar için ayrı zil sesi için ayrı ses düzeyleri)
-Hızlı ayarlar tuşları.
-Ekrandaki sanal tuşlar.
-Çift sim desteği
-Dosya yöneticisi ama onedrive diye buluttan mümkün olacak.
-7'' ekrana kadar destek
-SD karta uygulama yükleme.
bunlar gelirse birçok eksik giderilmiş olacak :eller:
 
Serhan

Serhan

Üye
bunlara artı olarak

VPN desteği

İnternet Explorer 11

Windows 8.x ile %70 oranında örtüşen api desteği

güncellenmiş klavye

uygulama listesini sıralayabilme

daha iyi emoji desteği

ve bir çok tweak vs vs vs :)
Alaaaah bunlar gelirse müthiş oluuuuuur ve diğerleri ioscular ve androidciler camoooon
Forca wp8
 


Üst Alt