Rainesto
Üye
bende yeni hesap açık tweetledimYardıralım üstadım. Sen iste yeter.Şu an twitter dan yolladım mesajı.( @TcAybin )
bende yeni hesap açık tweetledimYardıralım üstadım. Sen iste yeter.Şu an twitter dan yolladım mesajı.( @TcAybin )
keşke gelse ben de çok istiyorum ama Yüksek ihtimal gelmeyecek3. kolon gelirmi
:/keşke gelse ben de çok istiyorum ama Yüksek ihtimal gelmeyecek
bende yolladımArkadaşlar takip etmek isteyenler için Satya Nadella'nın twitter adresi @satyanadella dır.
bu arada bu yazıyı da kopyala yapıştır yapıp tweetleyin
@satyanadella I would like to say congrats and PLEASE take care of our @WindowsPhoneit needs nurturing but its amazing.
![]()
bende yolladımArkadaşlar takip etmek isteyenler için Satya Nadella'nın twitter adresi @satyanadella dır.
bu arada bu yazıyı da kopyala yapıştır yapıp tweetleyin
@satyanadella I would like to say congrats and PLEASE take care of our @WindowsPhoneit needs nurturing but its amazing.
![]()

Arkadaşlar takip etmek isteyenler için Satya Nadella'nın twitter adresi @satyanadella dır.
bu arada bu yazıyı da kopyala yapıştır yapıp tweetleyin
@satyanadella I would like to say congrats and PLEASE take care of our @WindowsPhoneit needs nurturing but its amazing.
![]()

Bide balmer ın yaptıkları boş bir şeydi deyip te sistemi en baştan kurarsa gör bak ne oluyor bizim telefonlar
yemez herhalde :P satya nın yapacakları ancak 8.1 den sonra gdr güncellemelerinde görülecek. Bide ms nin böyle güncelleme mantığı da başka. 8.1 çıkarıyor geri kalan 3 güncellemeye update diyor başka firmalar 8.1 8.2 8.3 diye gidiyorlar sonuçta gdr1 2 3 ler de iyileştirmelerden ziyade ek özelliklerde gelmişti. Sanırım MS büyük bi firma olduğundan bizim 0.1 imiz büyük şeyler yapılınca verilir diyorlar 
Birinci ve en önemli sebebi soran arkadaşların kesinlikle android tecrübesi olmasıdır aslında. İkinci sebebi de ara sıra foruma giriyor ve okurken aklına takılanları soruyorlar. Yani herkes bizim gibi sabah öğle akşam forum sitesi okumuyorniye her gelen soruyo bunu konuya eklensin tüm cihazlar alacak diye bence![]()
Birinci ve en önemli sebebi soran arkadaşların kesinlikle android tecrübesi olmasıdır aslında. İkinci sebebi de ara sıra foruma giriyor ve okurken aklına takılanları soruyorlar. Yani herkes bizim gibi sabah öğle akşam forum sitesi okumuyorniye her gelen soruyo bunu konuya eklensin tüm cihazlar alacak diye bence![]()

başka? hepsi değildir umarım ufak ufak bir sürü şeyin değişmesi lazım...Wp central da gelmesi muhtemel özellikler listelendi
-Cortana( kişisel asistan)
-Bildirim merkezi
-Gelişmiş ses kontrolü( Uygulamalar için ayrı zil sesi için ayrı ses düzeyleri)
-Hızlı ayarlar tuşları.
-Ekrandaki sanal tuşlar.
-Çift sim desteği
-Dosya yöneticisi ama onedrive diye buluttan mümkün olacak.
-7'' ekrana kadar destek
-SD karta uygulama yükleme.
WPCentral de geçenki resimleri paylaşan hesap takvim, alarmlar, mesajlar ve fotoğraflar uygulamalarında da değişikliklerin ve iyileştirmelerin yapılacağını yazmıştı ama ne kadar doğru bilmiyorum. Eğer doğruysa beklediğimizden çok daha fazlası gelecek bu güncellemeylebaşka? hepsi değildir umarım ufak ufak bir sürü şeyin değişmesi lazım...

bunlara artı olarakWp central da gelmesi muhtemel özellikler listelendi
-Cortana( kişisel asistan)
-Bildirim merkezi
-Gelişmiş ses kontrolü( Uygulamalar için ayrı zil sesi için ayrı ses düzeyleri)
-Hızlı ayarlar tuşları.
-Ekrandaki sanal tuşlar.
-Çift sim desteği
-Dosya yöneticisi ama onedrive diye buluttan mümkün olacak.
-7'' ekrana kadar destek
-SD karta uygulama yükleme.

bunlar gelirse birçok eksik giderilmiş olacakWp central da gelmesi muhtemel özellikler listelendi
-Cortana( kişisel asistan)
-Bildirim merkezi
-Gelişmiş ses kontrolü( Uygulamalar için ayrı zil sesi için ayrı ses düzeyleri)
-Hızlı ayarlar tuşları.
-Ekrandaki sanal tuşlar.
-Çift sim desteği
-Dosya yöneticisi ama onedrive diye buluttan mümkün olacak.
-7'' ekrana kadar destek
-SD karta uygulama yükleme.

Alaaaah bunlar gelirse müthiş oluuuuuur ve diğerleri ioscular ve androidciler camoooonbunlara artı olarak
VPN desteği
İnternet Explorer 11
Windows 8.x ile %70 oranında örtüşen api desteği
güncellenmiş klavye
uygulama listesini sıralayabilme
daha iyi emoji desteği
ve bir çok tweak vs vs vs![]()
