Haber Windows Phone 8.1 Geliyor

Sponsorlu Bağlantılar

kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Arkadsşlar flashı html5 kodlu siteler yerini alıyor.Sadece sitelerin html5e geçmesini beklicez yoksa bizler youtubedan bile izleyemezdik Flash olmadığı için Youtube html5 kodlu sitedir mesela
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto ve n000k


4MaGuS

4MaGuS

Üye
bunlara artı olarak

VPN desteği

İnternet Explorer 11

Windows 8.x ile %70 oranında örtüşen api desteği

güncellenmiş klavye

uygulama listesini sıralayabilme

daha iyi emoji desteği

ve bir çok tweak vs vs vs :)
bunların yanında uygulalarda geliştirmeler camscanerda formülleri dahi okuyabilme türkçe karakterler okuma beta programlarıda yavaştan normal sürüm yaparlar
 
nsren

nsren

Üye
Bu sayılan özelliklerin yanında, bana güzel bir klavye uygulaması ve mesaj programı olsun en kral android telefon gelse benim sarı civcivden (lumia820 :) ) asla vazgeçmem.
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto
dakamon

dakamon

Üye
Şu Nokia aksesuar fiyatlarında da bir indirime gitse çok güzel olacak. :) Ben şu vpn desteğinin gelmesini bekliyorum okulunda wifiye bağlanamıyorum. Vpn desteğinin olması gerekiyor. İosta androidte var ama wp ye koymamışlar koskoca ms nasıl düşünememiş hala anlamadım. Klavye geliştirmesi şart boşluk tuşu yerine sıklıkla n ye basıyorum mesela imleci Bi kelimedeki Bi harfin yanına koymaya çalıştığında bazen telefonu yere fırlatacak kadar sinirleniyorum bir türlü istediğim yere oturmuyor. İos bu konuda çok güzel yapmış çok rahat. Hızlı başlat ta istediklerim arasında en baştakilerdendir. Abi Bi wifi yada şebeke interneti açmak için ayarlardan gitmek zorunda olmamalıyız bunlar tek dokunuşla halledilmeli. Çünkü basit kararlardır ya açarsın ya açmazsın. Sonuçta girip tema ayarı renk ayarı ses ayarı gibi şeyler yapmayacağız ki üzerinde düşünülecek ayar değil bunlar. Bildirim merkezi de işimizi kolaylaştıracak insan bazen tile lerde ki bildirimi gözünden kaçırabiliyor aşağıda bir yerlerde mail karosuna bildirim gelmiş oluyor belki de saatler sonra görüyorum ama bildirim merkezi olsa hemen görebileceğiz her an. Böyle uzar gider anlatım arkadaşlar. Kısacası ms elinden geleni de fazlasını sunmalı 8.1 de. Ne kadar çok özellik verip aynı zamanda stabillikten ödün vermez ise o zaman kazanır.
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto
nsren

nsren

Üye
Kesinlikle haklısın özellikle de bildirim yönünden. Gerçi şu anda glance ekran sayesinde ekranda görünüyor ama yeterli değil. Bu arada wifi, mobil şebeke ve Bluetooth gibi özellikle kısa yoldan açmaya yarayan programlar var bir göz at istersen.
 
PureFood

PureFood

Üye
klavye fıstık gibi daha neyi güncellenecek yenilenecek:D
 
  • Beğen
Tepkiler: ademoz05
n000k

n000k

Üye
klavye fıstık gibi daha neyi güncellenecek yenilenecek:D
Smiley şey güneşlendim. Alfanümerik klavye eklensin. Üstüne üstlük TouchPal wp ye çıksın :D gerçekten klavye kullandığımızı anlıcaz ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: nsren
PureFood

PureFood

Üye
Smiley şey güneşlendim. Alfanümerik klavye eklensin. Üstüne üstlük TouchPal wp ye çıksın :D gerçekten klavye kullandığımızı anlıcaz ;)
alfanumerik klavye mi kaldı dostum yapma 1 haftada alışılıyor zaten yanlış yazdığında otomatik düzeltme iş görüyor. Bizim telefonda klavye gayet rahat boşluk tuşu sorunu hiç yaşamadım, ha yaşayanlar varsa klavye ayarlarında ingilizceyi silsin boşluk tuşu büyüyor o zaman, buna rağmen sorun oluyorsa lafım yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto
n000k

n000k

Üye
alfanumerik klavye mi kaldı dostum yapma 1 haftada alışılıyor zaten yanlış yazdığında otomatik düzeltme iş görüyor. Bizim telefonda klavye gayet rahat boşluk tuşu sorunu hiç yaşamadım, ha yaşayanlar varsa klavye ayarlarında ingilizceyi silsin boşluk tuşu büyüyor o zaman, buna rağmen sorun oluyorsa lafım yok.
Alfanümerik klavye benim için farketmiyor ama şu varki azımsanmayacak kadar çok insan Alfanümerik klavye istiyor ve bu klavyeye alışamıyor.bence genel istekleri düşünelim.zamanla alışırız diye wp nin vermemezlik yapmaması lazım..
 
  • Beğen
Tepkiler: nsren
PureFood

PureFood

Üye
Alfanümerik klavye benim için farketmiyor ama şu varki azımsanmayacak kadar çok insan Alfanümerik klavye istiyor ve bu klavyeye alışamıyor.bence genel istekleri düşünelim.zamanla alışırız diye wp nin vermemezlik yapmaması lazım..
o zaman diğer markalara bakalım. Samsung Sony Htc gibi markalarda var mı bu özellik? Yani s3 S4 note 2,3 gibi cihazlarda bile? Apple'da yok bir tek onu biliyorum.
 
n000k

n000k

Üye
o zaman diğer markalara bakalım. Samsung Sony Htc gibi markalarda var mı bu özellik? Yani s3 S4 note 2,3 gibi cihazlarda bile? Apple'da yok bir tek onu biliyorum.
iOS un bilmiyorum ama android 4.2 ile kaldırdı. Haa şimdi dicemki bana ne. Ben wp kullanıyorum bende olsun istiyorum. Android kullanan eğer Alfanümerik klavye istiyorsa oda istediğini bildirsin. Androidde yok diye bizdede mi olmayacak??
 
  • Beğen
Tepkiler: nsren
braayn

braayn

Üye
kim ne derse desin Wp'nin klavysesi bana göre sınıfta kalmış bir tasarıma sahip yatay tam ekranı kaplamaz dikey harfler yan yana sıkıştırılmış.Parmakları biraz ince olanlar rahat kullanabilir 1 hafta hatta 1 günde alışabilir ama parmaklar biraz kalınsa sıkıntı.
 
  • Beğen
Tepkiler: nsren
nsren

nsren

Üye
Gerçekte klavye hiç iyi değil. Tam bende touchpad klavye gelsin yeter diyecektim. Arkadaş demiş zaten. Alfanumerik kullanmıyorum. Ama tuşlarını şekli.,tema desteği vb özellikler çok iyi. Wp klavye gerçekten çok şekilsiz
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Klavye kişisel bir olay arkadaşlar. Herkese göre değişir bu yüzden de klavye konusunda seçenek olmalı bence de.

Windows Phone klavyesine gelince:
benim diyen on parmak klavye kullanan gelsin tek elle yazdığım yazıya yetişemez. Kş ben de qwerty klavyeye Windows Phone'da geçtim:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto ve n000k
n000k

n000k

Üye
Klavye kişisel bir olay arkadaşlar. Herkese göre değişir bu yüzden de klavye konusunda seçenek olmalı bence de.

Windows Phone klavyesine gelince:
benim diyen on parmak klavye kullanan gelsin tek elle yazdığım yazıya yetişemez. Kş ben de qwerty klavyeye Windows Phone'da geçtim:)
Bende onu diyorum abi seçenek olmalı. Diğer sistemlerde yok diye bizdede olmayacak diye bişey olmasın. Ben N8 ile geçtim qwerty klavye ye :)
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Alfanumerik klavye alternatifi olmasını isteyenlerden biri de benim.
Şu konuda oy vermiştim. (Bkz. Md. 25) :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k
nsren

nsren

Üye
Q klavye daha pratik aslında. Alışmak gerek sadece.
 
dakamon

dakamon

Üye
Kesinlikle haklısın özellikle de bildirim yönünden. Gerçi şu anda glance ekran sayesinde ekranda görünüyor ama yeterli değil. Bu arada wifi, mobil şebeke ve Bluetooth gibi özellikle kısa yoldan açmaya yarayan programlar var bir göz at istersen.




ya şimdi bir senedir bu sistemi kullanıyorum sence o vasat programlardan haberim yokmuş sanıyorsun :)
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k

capkino06

Üye
8.1 gelince eksikler ve istekler listesi için tekrar konu açıp aynı şekilde oylama yapılacak mı ? Bence yapılsın ne eksik ne değil daha belirgin olarak görüyoruz :) en azından güncelleme ile hangi isteklerimize cevap bulabilmişler onu görüyoruz :) saydım ben o konudaki 7 özellik eklenmiş gdr lerle :)Tabi başka özelliklerde geldi o listede yok ama :)
 


Üst Alt