Windows 3.1((Nostalji)) Dosbox

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Windows 3.1((Nostalji)) Dosbox

Link:
dosyayi indirin indirdiginiz dosyayi actiginizda icinden DOSboxs60v3.rar ve win3.1 olmak uzere iki dosya cikacak dosbox isimli dosyayi rardan cikarin ve önce icindeki installs yazan dosyanin icindekilerinin hepsini yükleyin daha sonra win3.1 isimli dosyayi rardan cikarin ve data isimli dosyanin icindekilerinin hepsini telefonun hafiza kartindaki data isimli dosyanin icine atin ve en son olarakta dosbox_.sisx isimli dosyayi telefona kurun ve simdi kurdugumuz dosbox isimli programi calistirin ve windows karsinizda hepsi bu kadar Not:Fare ve tuslar arasinda gecis yapmak icin arama dügmesine basiniz
 
Tepkiler: BrainFree, emirkarakaya, The_WoRm ve 41 diğerleri

Nadir

Emekli Yönetici
teşekkürler yalnız rapidshare akşam hata veriyor, 4shared upload sitesini veya başka bir upload sitesini kullanabilirsiniz..
 
Yalnız konu s60v3 cihazlar için.
 
Denedim calisiyor arkadaslar ama yazilar gozukmuyor bi cozum varmi
 

Nadir

Emekli Yönetici
olur tabii..
 
şunu rapidden başka bir upload sitesine yükleyebilirmisin kardeş,premium istiyor bu paso indiremiyoruz hiç bir şey :/
 
    Konu Sahibi
Yeni link:
 
Tepkiler: BrainFree
paylaşım için teşekkürler ama n 96 da çalışmadı söylediklerini aynen yaptım neden olabilir windows 95 de açlımamıştı ondaki sorun ramden kaynaklanıyordu bu neden açmadı anlamadım
 

Solmaz67

Üye
çok teşekkür ederim hemen deniyorum ellerine saglık
 

ore_nore

Üye
bişey öğrenebilir miyim bu windowsu kurmanın bize getireceği artılardan ya da eksilerden niye kimse bahsetmiyor.mesela bazı exe dosyalarını tele kurabilecek miyiz? ne bilim hakkarim de 101 oynayabilecek miyiz? bu sistem hakkında biraz bilgilendirme rica ediyorum özellikle de bunu şuan kullanalardan tşkler.
 

ore_nore

Üye
bişey öğrenebilir miyim bu windowsu kurmanın bize getireceği artılardan ya da eksilerden niye kimse bahsetmiyor.mesela bazı exe dosyalarını tele kurabilecek miyiz? ne bilim hakkarim de 101 oynayabilecek miyiz? bu sistem hakkında biraz bilgilendirme rica ediyorum özellikle de bunu şuan kullanalardan tşkler.
 
Lütfen yalnış bilgilendirmeyelim.Dosbox modülü fazla ram kullandıgından(18 mb civarı) windows 3.1 için gerekli ram bile kalmıyor.geçensene N73 de az ugrasmamıştım.Olmadıgı gibi NGAGE modulunude bozuyor dosbox.Ugras dur ondan sonra
ore_nore bu soruyu sürekli soruyorsun ama sanırım cevap veren yok.Ben sana şöyle söylüyeyim bir getirisi olmaz.Ama bunu yapmak hazdır ihtirastır.Aynız zamanda anlayan kızlara havadır
 

ore_nore

Üye
dostum bilmiyorum niye kimse cevap vermiyor ama sana ilgilendiğin için tşkler.
 
n73te çalıştıramadım daha ayrıntılı bi açıklama yaparmısınız
 
dostum bilmiyorum niye kimse cevap vermiyor ama sana ilgilendiğin için tşkler.
Eyvallah.benimde en çok nefret ettiğim şeydir forumlarda.Konu açılır yarım yamalak.Öğrenmek için İnadına birşeyler sorarsın cevaplanmaz vs vs.Başımdan geçen bir olayı anlatayım S.E P1İ telefon aldım 2.el.Mod atmışlar kulaklık ses yükseltmek için oda ses kayıt ve video kayıtta sesi işleyememe/kaydetmemesine sebeb olmuş.Format atacagım ama ilk S.E telefonum nasıl format atacagımı bilmiyorum.Bu forumda dahil Her yerde yazan şu açılışta "jogdial yukarı * jogdil asağı asagı * jogdila yukarı *"Yahu iyi güzelde nerde yapılır nasıl yapılır yok.Meğersem telefonun ilk ekran telefonu açma yeri (hatlı hatsız tercihinin yapıldıgı ekran)geldiği anda yapılırmış.O kadar çok araştırdımki bunu.Tüm forum siteleri nokia üzerine şekillenmiş tamam nokia 1 numara ama diğerlerinide yok sayamazsınız.Üstelik S.E UIQ3 versiyonu yabana atılacak bir versiyon değil.Sözün özü Kopyala/yapıştır üzerine inşa edilen forum sitelerinin 2 milyon üyesi olsa ne olur 2 bin üyesi olsa ne olur.Yüzlerce forum sitelerine üyeyim.2 milyon üyesi olanda en güzeli bizim forum sitemiz der 2 bin üyesi olanında.200.000 üyesi olanda inanılmaz muthiş bir rakama ulaştık der 2. milyon üyesi olan forumda.Sözün özü bu zihniyet değişmediği sürece forumlerdaki bilgi seviyesi yerlerde sürünürVe bizlerde onalrla sürünürüz
 

ore_nore

Üye
apkadaşım anşalışılan sen baya doluymuşsun ama galiba iyce rahatlamışsındır)
 
n73 çalışması için dosbox slim versionu yükleyin valla bende çalıştı
 

cesper.?

Üye
arkadaşlar dil seçeneği ney acaba tr çalışıyormu tşkrlr
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...