Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Web TV Programı {Son Güncelleme 14:20, 05.06.2012}
Sponsorlu Bağlantılar
Esendağlı
Üye
çok tesekkurler suanda sorunsuz çalısıyor
Batuhan Apatay
Üye
Güzel program. Teşekkürler.
akinorta
Üye
Konu Sahibi
konumuza kavuştuk arkadaşlar site linki vermiitim yanlışla o yüzden kapatılmış
kenan_dkaya
Üye
hadi hayırlı olsun tekrar konumuz burada yeni sürüm patlatırsın artık yarına bekliyoruz her gün alıştık ya yeni sürüme yüz bulduk
Dandanakan92
Üye
Hayırlı olsun üstad. Bakın ortalığı yıkmaya gerek yokmuş
ozcangoral
Üye
hayırlı uğurlu olsun. sana 2 - 3 tane tv simgesi yapmıştım anna. işyerindeki bilgisayarda kaldı. yarın sabahtan paylaşıcam.seçip beğendiğini kullanırsan sevinirim.
akinorta
Üye
Konu Sahibi
senin ikona baktım ama daha önce kullanılan ikonlardan birisi o yüzden kullanmadım
Telefonun Ayarlarından Uygulama Ayarlarına Ardından Videolar a Gir. Sonra Baılantıyı Wap Gprs Yap
ozcangoral
Üye
buda ikinci
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
indir:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
akinorta
Üye
Konu Sahibi
üstad çok uğraşmışsındır belli.
Açıkçası pek hoş gelmedi benim gözüme. Nokia icon toolkit ile daha belle tarzı bir ikon var kafamda. Diğer arkadaşlarda beğenirlerse belki bunu kullanırım...
08mehmet
Üye
çok güzel çalışma olmuş çok teşekkürler symbiancılar sayende tv programına kavuştu .eğer güncelleme yaparsan 2 yeni kanal linki paylaşcam ekleyebilirsen güzel olur..yayınlar biraz yüksek kalitedir bağlantı hızı yavaş olanlar bağlanamayabilir.
rtsp://46.20.4.42:80/powerturk/powerturk1
rtsp://live.ahaber.com.tr:443/ahaber/ahaber3
akinorta
Üye
Konu Sahibi
maxicep üyelerine yeni güncelleme yolda...
Silinen Üye 511859
Kapalı Hesap
Hayırlı olsun, konu geri gelmiş.
Quaresma53
Üye
hocam valla eline sağlık ne diyim ) mükemmel bir uygulama görüntü de harika izlediklerimin en iyisi diyebilirim yanlızben bı qfs denen şeyü kurmadım ? Yani onun bi nedeni varmı kursak ne olur ki
hocam valla eline sağlık ne diyim ) mükemmel bir uygulama görüntü de harika izlediklerimin en iyisi diyebilirim yanlızben bı qfs denen şeyü kurmadım ? Yani onun bi nedeni varmı kursak ne olur ki